Ik weet niet hoe ik de KIOSK-functies moet toepassen in pp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janneke1980

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jun 2016
Berichten
4
Ik moet voor mij opleiding een PowerPoint-presentatie maken die door mijn leerlingen (ik doe een docentopleiding) makkelijk en zelfstandig te gebruiken is. Ik heb daarvoor een presentatie gemaakt met link naar een filmpje, meerkeuzevragen en slides waarin hyperlinks zitten.
Het probleem is echter dat de PowerPoint niet vanzelf loopt, vanaf de eerste dia staat deze stil, terwijl ik 'm wel heb ingesteld dat de eerste dia verdwijnt na 3 seconden of na een muisklik.

Ik kom er zelf niet meer uit, staar me blind op de mogelijkheden en youtube tutorials, but no such luck... Wie kan me helpen?
 
.ppt.x bestaat denk ik niet, .pptx wel.
Open de .pptx, stel alles goed in en sla 'm op als .ppsx
Sluit Powerpoint, ga naar de verkenner, dubbelklik de ppsx en ............. ?
 
haal alle dia's, op twee na weg, verander niets aan de instellingen (sla dat nieuwe kleine bestand even onder een willekeurige naam op) en post de .pptx hier als .doc in je volgende bericht mee als bijlage. (paperclip) Verander (via de verkenner) de naam dus van .pptx naam .doc
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik eruit ben, het bleek heel simpel: ik had niet de juiste actieknoppen gebruikt. Vandaar dat ik vanaf de eerste dia al niet verder kwam.

Dank voor je reactie!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan