Foto's delen op instagram

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Gisteren ben ik naar een openluchtconcert geweest van Dotan en heb daar veel foto's gemaakt. Nu zou ik ze daar graag willen delen. Ik weet dat je alleen via de app foto's kan plaatsen. Ik heb de foto's overgezet op mijn iPad waar ik een app van Instagram heb. Ik kan de foto's daar wel krijgen, maar zodra ik op het woord delen druk, gebeurt er niets. Hoe krijg ik die foto's nu op Instagram?
 
Druk op het icoontje van instagram. Zo start je de app. Dan krijg je onderin een paar icoontjes. Eentje lijkt op een camera. Daar druk je op. Dan kun je de foto aanklikken die je wilt delen. Als je die heb aangeklikt klik je rechts boven in op een pijltje zodat je verder gaat. Dan krijg je een scherm waar je tekst kan toevoegen die dan onder jou foto komt te staan. Als je klaar bent klik je recht bovenin op "Plaatsten". Je foto word dan op je instgram account geupload.

Met vriendelijke groet,
Youri Wannet
 
Dar heb ik gedaan. Maar wat ikal Ei: zodra ik op het icoontje delen druk, gebeurt er niets. Hij blijft gewoon op die blz staan.
 
http://pclooptvast.nl/instagram-loopt-steeds-vast-resetten/
Misschien heb je hier wat aan?

En dit lees ik o.a op deze site: http://www.iculture.nl/tips/app-crash-iphone-ipad/

Wees geduldig, sommige applicaties lijken niet te reageren maar hebben gewoon wat meer tijd nodig om op te starten. Een voorbeeld: als je op het App Store-icoon tikt duurt het altijd even voordat de inhoud van de App Store op de iPhone zichtbaar wordt. Dit heeft ermee te maken dat er eerst verbinding met internet moet worden gemaakt. Ook bij zware games duurt het altijd even voordat je iets in beeld ziet verschijnen.
Oplossing 3

Reageert een applicatie niet meer, probeer dan eerst of je kunt terugkeren naar het startscherm. Druk op de homeknop. Werkt dit niet? Hou dan de aan/uitknop bovenop de iPhone een paar seconden ingedrukt totdat een rode schuifbalk verschijnt. Schuif de rode knop niet naar rechts, maar hou de aan/uitknop ingedrukt en druk tegelijk een paar seconden op de homeknop. Na zo’n zes seconden wordt het scherm zwart en start de iPhone opnieuw op (soft reboot).
Oplossing 4

Herstart de iPhone. Hou de aan/uitknop (bovenop de iPhone) 10 seconden ingedrukt. Er verschijnt dan een scherm met een rode schuifknop, waarmee je de iPhone kunt uitschakelen. Beweeg je de schuifknop naar rechts, dan zal de iPhone uitgeschakeld worden. Na een paar seconden is de iPhone uit. Wacht een paar seconden en houd vervolgens de aan/uitknop ingedrukt totdat het Apple-logo op het scherm verschijnt. Wacht geduldig af, want het duurt ongeveer een minuut totdat de iPhone weer volledig is opgestart.
Oplossing 5

Is er één applicatie die voortdurend problemen oplevert, kijk dan eens of er intussen een nieuwe versie van de betreffende applicatie beschikbaar is in de App Store. Misschien gaat het om een bekend probleem, dat door de ontwikkelaar intussen is opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Moet je de foto's trouwens een voor een toevoegen? Ik heb er 20 ...
 
Ik heb Instagram gedeïnstalleerd en wil hem opnieuw installeren via de app store. Maar hij is nergens meer te vinden?!? Bestaat die app hiet meer of zo, of heeft hij een andere naam gekregen?
 
ik heb hem weer geïnstalleerd. Weer geprobeerd, maar nog steeds lukt het niet.
 
mobiel herstart?

Tips van de link die ik gaf gedaan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan