Via IP adres woonlocatie traceren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FrisianPro

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2015
Berichten
6
Ik heb een vraag: Kan ik als ik het IP adres van iemand heb zijn/haar woonplaats traceren?
Ik vraag dit omdat meerdere keren mijn Gmail wachtwoord veranderd heeft. Wachtwoord en veiligsheidvragen veranderen heeft geen effect. Ook gebruikt diegene Chrome, die wij thuis niet gebruiken. Ik heb dus het IP van hem/haar en wil er achter komen waar hij/haar woont. Hoe kan ik dit doen? en mag het?

m.v.g
Johannes
 
Pech, neen voor deze:
Kan ik als ik het IP adres van iemand heb zijn/haar woonplaats traceren?
de oplossing van uw vraag moet u in uw gezin zoeken
Ik vraag dit omdat meerdere keren mijn Gmail wachtwoord veranderd heeft. Wachtwoord en veiligsheidvragen veranderen heeft geen effect.
 
Exacte locatie is niet mogelijk. Wel golobaal waar het IP ongeveer zit.
Tik hier het IP maar even in dan zie je alles wat er haalbaar is aan informatie.
http://itools.com/tool/arin-whois-domain-search

Ook al weet je de locatie niet je ziet dan wel welke provider bij dit IP hoort en kun je daar contact mee opnemen via hun abuse afdeling.
 
meeste ip's zijn variabel nu heb je een ip zonder tijdseenheid ben je er niets mee.
Wat kan je locatie bepalen meestal land ongeveer maar het is geen exacte waarde en kan in gevallen fout zijn.

Nu als je gmail een paar keer gehackt is dan denk je beter dat je computer ofwel een keylogger heeft en of het extern aflevert van je session cookie en of wachtwoord.

Nu wat is het belangerijkst is mac adress dan kan je exacte locatie bepalen met (al dan niet legaal of uitspreekbare) bepaalde methodes.
weet dat gsm's de mannier zijn om locaties te bepalen.

alles draait van het ip op het momment te hebben.(omdat je die meestal wel kan benaderen)

anders wil ik al eens kijken maar ik kan niets beloven.
je gmail kan je ook door google laten bekijken zij kunnen meer dan jij doen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan