Synchronisatie Iphone naar Ipad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cowgirl

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2006
Berichten
163
Zou iemand mij verder kunnen helpen??

Ik heb een Iphone6 en sinds gisteren ook Ipad Pro, nu probeer ik mijn agenda ook over te zetten naar mijn Ipad maar dat gaat mij niet lukken.

In I Cloud staat alleen mijn Iphone en ik denk dat daar het probleem zit, maar zeker weten doe ik dat niet. Heb ook al bij Apple support gezocht en uit geprobeerd maar mijn agenda op de Ipad blijft leeg!

Wie kan mij een beetje opweg helpen???

Groetjes Cowgirl
 
Dankjewel Manamana, ga mij er morgen weer even verder in verdiepen en ik laat het je nog weten!

Groetjes Cowgirl
 
Nou Manamana, hier ben ik weer!! Ga het denk ik echt opgeven alle instellingen heb ik nagelopen, ook de link die jij had toegestuurd maar het gaat niet werken!
Of het nu komt dat in iCloud enkel mijn Iphone staat en niet mijn Ipad ik weet het niet. het zal wel een hele simpele oplossing zijn, maar die zie ik nu voor als nog niet.

Als ik van de week tijd heb ga ik wel even naar de Amac misschien dat hun mij wel opweg kunnen helpen.

Toch bedankt voor het meedenken, misschien werkt de link voor een ander wel :confused:

Groetjes Cowgirl
 
Heb nu ook nog even met een helder oog gekeken, het enige wezenlijke verschil wat ik zie is;
.......@icloud.com op mijn IPad
.......@gmail.com op mijn IPhone

Mijn IPhone kan ik gewoon in Icloud op de computer openen, maar mijn tablet niet. Nu weet ik niet of ik zomaar zonder meer mijn Icloud kan verwijderen van mijn tablet omdat dit misschien het probleem is!

Groetjes Cowgirl
 
Sorry Manamana, ik zag dit ook vanmiddag pas en denk dus zelf ook dat daar het probleem zit. Heb nu een telefonisch afspraak gemaakt met Apple support zij bellen mij morgenmiddag!! Zal je zeer zeker laten weten wat de uitkomst is. Laat de vraag nog wel even openstaan tot morgen!!!

Nogmaals bedankt

Groetjes Cowgirl
 
Hallo Cowgirl, als je dan contact gehad hebt, heb je hier wellicht nog wat naslagwerk en ondersteuning. Wellicht is dit makkelijk als je aan de slag gaat.

Het is een hele materie lees ik. Wat een gedoe zeg.

Ik heb zelf ook op mijn ipad gmail staan.
1 ga naar instellingen, dan ga je naar mail, contacten, agenda, dan bijvoorbeeld naar nieuwe account, of accounts, dan zie je waarschijnlijk Google tussen staan. en dan verder lezen en handelen. Succes.

https://support.google.com/a/users/answer/138740?hl=nl

en nog een hulpje.
https://support.google.com/mail/topic/2467017?hl=nl&ref_topic=2451730
 
Laatst bewerkt:
Nou Manamana, daar heb ik nou twee dagen zweetdruppeltjes van gehad :D het was idd zo dat de mailadressen niet communiceerde het probleem is nu gelukkig opgelost :)
De link's betreffende google en Icloud heb ik opgeslagen en op een regenachtige dag ga ik mij daar weer in verdiepen!

Dus voor alle mensen met dit probleem let op dat je mailadressen in beide apparaten hetzelfde zijn :p

Groetjes Cowgirl
 
Hoi cowgirl. Ik wist wel dat je er uit kwam. Groetjes van mij.;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan