Video`s afspelen op Twitter

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
831
Hallo, ik gebruik IE en kan op Twitter sommige filmpjes wel afspelen en anderen weer niet.
Ook heb ik Adobe Flash en Shockwave, Java en VLC.
Hoe los ik dit op? Alvast bedankt.

Help-mij.jpgHelpmij1.jpg
Excuus, ik was de voorbeelden vergeten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VLC is K lite en juist met Mozilla lees ik de meeste klachten op Google.
Nog andere ideeën?
 
Het probleem is dat ik perse IE wil houden, dus ook geen Chrome of zo.
 
Dat je geen smurrie zoals Chrome op je systeem wil kan ik enkel maar toejuichen, dergelijke spyware ben je dan ook beter kwijt dan rijk.
 
Dat je geen smurrie zoals Chrome op je systeem wil kan ik enkel maar toejuichen, dergelijke spyware ben je dan ook beter kwijt dan rijk.

Ik sta open voor voor van alles en nog wat, maar deze bewering kan ik even niet plaatsen. Zou je die toe willen lichten / staven, daar kunnen wij dan allemaal van leren?
 
Verplaatst van Win 7 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Dat je geen smurrie zoals Chrome op je systeem wil kan ik enkel maar toejuichen, dergelijke spyware ben je dan ook beter kwijt dan rijk.

Ik sta open voor voor van alles en nog wat, maar deze bewering kan ik even niet plaatsen. Zou je die toe willen lichten / staven, daar kunnen wij dan allemaal van leren?

Je hebt sinds deze bewering van 11 dagen geleden al heel wat berichten gepost. Ik wacht echter nog steeds in spanning op een toelichting / onderbouwing van je bovenstaande 'bewering'.
 
Laatst bewerkt:
Er is daarover heel wat info te rapen op het net: opzoeken, lezen, filteren, afwegen en zelf tot een mening hierover komen: het hoort er allemaal bij gast0225. ;)
 
Nee, zo werkt het hier op de Helpmij niet. Als je iets beweert, dan is het vrij normaal wanneer je naar een argumentatie wordt gevraagd, dat je die levert.
Jij doet een vrij forse uitspraak over een browser die wereldwijd door de meeste mensen wordt gebruikt. Dan wordt je naar een argumentatie gevraagd en dat zeg je : zoek dat zelf maar op.
Nogmaals, nee, zo werkt het hier niet.

percentages.jpg
 
Laatst bewerkt:
@ moderator gast0225: ik "mag" me dus argumenteren en maak me nu de bedenking dat ik een stuk van jouw forumregels moet gemist hebben. :D

Dergelijke vragen ontaarden - niet noodzakelijk door toedoen van de vraagsteller - helaas meestal ellenlange in welles / nietes spelletjes en da's iets waar :

- ik totaal geen zin in heb

- de TS absoluut niet mee geholpen is

Dus eventjes in de vlucht, zonder hier nadien nog op terug te komen:

Dat Google (Chrome) het niet zo nauw neemt met de privacy zal je niet onbekend zijn denk ik. Wie gebruik maakt van Google Chrome (en / of één van de andere Google producten), die zou moeten weten dat er aardig wat info verzameld wordt, zoals :

- zoekgeschiedenis

- bezochte websites

- bekeken video's

- advertenties waarop je klikt of tikt

- je locatie

- apparaatgegevens

- je IP-adres en cookiegegevens

- ...

Ben je ingelogd met een Google account dan zou de gebruiker moeten weten dat ook dit bewaard wordt: je mails, je contacten, je agenda, je foto's en video's, alles wat in Google Drive zit, informatie met betrekking tot wachtwoorden en 'Automatisch aanvullen', je bladwijzers, ..., deze opsomming is niet limitatief.

Veel informatie die verzameld wordt, niet ? Heel veel zelfs !

Met hoeveel mensen deel jij al jouw wachtwoorden, bladwijzers, foto's, video's, contacten, ... , gast0225 ? Ben je bereid al die info hier te posten of heb je liever niet dat iedereen daar inzage in heeft ?

Spyware dus en door het veelvuldig gebruik reeds maatschappelijk aanvaard.

@ grace101: lost het resetten van Internet Explorer je probleem op ? https://support.microsoft.com/nl-be/kb/923737
 
@Grace, helaas weet ook ik het antwoord niet op je probleem.

@gast0205, mooi dat je het toelicht, nu weten tenminste dat je oorspronkelijke forse stelling elke onderbouwing mist en dus 'onzin' is:

haal de namen Google (Chrome) weg uit je betoog, verander hier en daar nog een woord, een punt en een komma en vul om het even welke naam van een browser in en je verhaal blijft kloppen.

Moderator? Bespaar het mij, dan zou ik continue 'onzinnige' berichten moeten modereren ;)
 
Laatst bewerkt:
- uit je schermafbeelding blijkt dat je met een fix aan de slag ging, welke ?

- werd Internet Explorer opnieuw ingesteld ?

- heeft het ooit gewerkt zoals het hoort ?
 
Ik kwam op deze pagina door de link, maar toen ik klikte op problemen met afspelen kwam er dit te staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan