HTML PayPal pay now knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

codGmer

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2010
Berichten
649
Hallo,

Ik heb een eigen website en nu wil ik een PayPal knop erin zetten. Dat is opzich geen probleem, alleen werkt het bij mij zo dat klanten een eigen PC samenstellen uit dropdown menu's die uit de database worden geladen. Daarna calculate hij de totaalprijs en dat wil ik dan via die knop laten betalen. Echter kan dit alleen via de unencrypted methode maar dan kan iedereen de HTML aanpassen bij het betalen en alles gratis krijgen. En dat wil ik natuurlijk voorkomen daarom heb ik hulp nodig met het encrypten van mijn button code, ik snap de uitleg op de PayPal developer site niet.
 
Dus je formulier gebruikt ook nog eens POST in plaats van GET. Dat is natuurlijk vragen om problemen.
 
Google eens op het topic zou ik zo zeggen :) Ga ik hier echt niet allemaal herhalen.
 
Ik gebruik get om de waardes in de dropdowns te laden.
 
Maar waarom GET? Als je bang bent dat ze je HTML zullen aanpassen, dan zorg je er toch voor dat alle waardes serverside vastgelegd zijn.
Stel, je staat alleen 1000,2000,3000 toe. Dan geef je bij 1337 bijv, een error met: Foute waarde.
 
Ja dat klopt maar ik heb het niet over dit stuk, maar over het stuk van PayPal want die pay now knop leidt om naar een pagina van PayPal daar heb ik geen invloed op. Ik ben niet bang dat ze mijn totale waarde kunnen aanpassen maar dat ze de waarden aanpassen op de PayPal pagina.
 
Dat zou niet mogen, dus ergens bij Paypal moet hier een restrictie in zijn. Ik neem aan dat ze voor ontwikkelaars een 'work-flow' hebben opgesteld hoe zoiets gecontroleerd moet worden.
 
Ja dat is er op de developer website. Dmv encrypten en hosten op hun server maar daar heb ik hulp bij nodig vandaar mijn topic.
 
Ik kan me niet indenken dat ze daarmee het encrypten van de HTML bedoelen. Want de browser moet het gewoon uit kunnen lezen.
Zonder de workflow en de beschrijving kunnen we heel weinig.
 
Hier staat het een en andere beschreven. https://developer.paypal.com/docs/classic/paypal-payments-standard/integration-guide/encryptedwebpayments/ Alleen begrijp ik er niks van.

Het enige wat ik wil is een paypal knop waarna je op nu betalen klikt als je alle dropdown boxes hebt ingesteld. Dat de prijs op de paypal pagina wordt veranderd naar het totaal bedrag van de dropdown's. Want als je via paypal een knop aanmaakt dan moet je een prijs invoeren maar die is bij mij dus elke keer anders.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan