Blue screens met diverse errors. Help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

iTactNuke

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2011
Berichten
106
Hey,

Sinds kort heb ik een probleem.. Namelijk dat mijn pc crasht en allemaal processen die stoppen met werken.

Eerst begon allerlei processen te stoppen met werken en vervolgens krijg ik per 1 van de 3 opstartbeurten een crash.
Er stond in ieder geval iets met memory management. Maar heb via bios de memory management diagnostic uitgevoerd en het vond niks.

Vervolgens een dag later pc gestart en stonden er allerlei foutmeldingen, zoals windows updater die niet meer werkt, Microsoft Security Essentials die niet meer werkt en iets met audio nog wat. pc opnieuw opgestart en begon die opeens een nieuwe bureaublad voor te bereiden met andere iconen dan normaal. MSE werkte weer niet, maar weer ingeschakeld. Vervolgens met MBAM en SAS een scan gestard en ze vonden allebei niks..

Ook kwamen er problemen dat mijn windows updater niet werkte, maar nu ben ik bang. Tijdens het afsluiten wilt die gaan updaten, maar ik ben bang dat er misschien een virus is geïnjecteerd in die update? Want ik ben opeens ook als andere gebruiker aangemeld.

Edit: heb bluescreenview gedownload en geeft 3 dumps aan

1. Memory management > 0x0000001a > ntoskrnl.exe > nt kernel en system
2. Kmode_exception_not_handled > 0x0000001e > volmgr.sys& ntoskrnl.exe > volume manager driver
3. Page_fault_in_nonpaged_area > 0x00000050 > mpfilter.sys & ntoskrnl.exe > microsoft anti malware file system filter driver.

De net ook een crash met bad_pool_header. Volle scan met mbam uitgevoerd geen virus.

Ook merk ik dat me ram vol begint te raken terwijl ik niks aan heb. Dus bij taakbeheer als je naar prestaties gaat en dan naar ram kijkt bij de stukje ram staat er 'vrij' die dan van 6000 naar 0 gaat en dan bijvoorbeeld firefox crasht.

Specs:

Windows 7 64 bit (legaal)
Amd fx 8120 8core cpu
Amd hd 7850 2gb
8 gb ram
 
Laatst bewerkt:
run memtest86, denk dat 1 van je geheugenbankjes niet helemaal jofel is.
 
Had al een diagnostic uitgevoerd via windows zelf. Met veilige modus naar memory control gegaan en het heeft geen fouten gevonden. Maar nu bedenk ik me ook dat het door me ram geheugen komt. Zodra ik mozilla open gaat de hoeveelheid vrije ram geheugen van 5600 naar 0 en dan crasht mijn mozilla en even later crasht mijn pc door memory_management. Wat kan ik dus doen? Even van windows 7 naar windows 10 updaten. Misschien dat het door een driver komt of toch nieuwe ram gaan aanschaffen?

Weet ook niet welke ram ik het best kan aanschaffen. Moederbord is asrock 970 extreme3.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan