Outlook connector

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nesta81

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2016
Berichten
15
Hallo,

Ik heb Outlook Connector geinstalleerd om mijn hotmail-account toe te voegen aan Microsoft Outlook 2007. Echter geeft het een fout aan bij het synchroniseren van het emailaccount, waardoor ik geen emails te zien krijg in Outlook 2007. De volgende foutmelding verschijnt:

Outlook Hotmail Connector versie 14.0.6123.5001

Account: xxxx@live.nl

Time-out van sessie. Automatisch opnieuw aangemeld om 12-07-2016 10:40:41

E-mail: Fout om 10:40.
Agenda:
Contactpersonen: Laatst vernieuwd om 10:40.

Fouten:

Tijd: 12-07-2016 10:40:41
Fout in E-mail
Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw e-mailaccount. Controleer of uw account goed is geconfigureerd door uw e-mail eerst op het web te openen.
Fout: 3219. Server. An error occured in looking up the user's information in mserv.


Tijd: 12-07-2016 10:40:41
Fout in E-mail
Er is een fout opgetreden bij Verzenden/ontvangen.
Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw maphiërarchie. Fout: 80041004.


Tijd: 12-07-2016 10:40:42
Fout in E-mail
Er is een fout opgetreden bij het synchroniseren van uw e-mailaccount. Controleer of uw account goed is geconfigureerd door uw e-mail eerst op het web te openen.
Fout: 3219. Server. An error occured in looking up the user's information in mserv.


Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Mvg John
 
Je bent niet goed bezig: De Outlook connector wordt niet meer ondersteund en werkt ook niet meer. Verwijder die software.
Je zult dus een Microsoft Exchange mailaccount moeten toevoegen, alhoewel ik vermoed dat als je het e-mail adres invult je automatisch een Microsoft Exchange mailaccount krijgt (met de goede (server-)instellingen).

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Dank je. Het is gelukt door een Exchange mailaccount toe te voegen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan