Graden goed?

Status
Niet open voor verdere reacties.

xFelic

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2015
Berichten
17
haai ik twijfel of de temperatuur van mijn laptop wel goed is, ik zal eerst even vertellen wat er aan staat, Internet( google chrome) en bluestacks ( das een app waarmee je mobiele games op je laptop kan doen zoals Hay Day en Whatsapp)

Ik heb gemeten met twee programma's Speccy en speedfan maar ik weet dus niet wat een laptop aan kan en mag hebben...
 

Bijlagen

  • graden.jpg
    graden.jpg
    69,1 KB · Weergaven: 83
die graden kunnen dus geen kwaad? de laptop is net 1 jaar oud vandaar aangezien ik al wel met toetsenbord snel 'problemen'had na 1 week zag je al glansplekken erop vandaar dat ik hier nu ook aan twijfel
 
Zou het ding eens stofvrij maken, na een jaar gebruik geen overbodige luxe..
 
Ja ik weet niet hoe of wat, er zit nog garantie op dus doen de computerwinkels dat dan ook of betaal je daar voor, wegens omstandigheden kan ik echt niks extra missen...
 
@Scrapheap

In dat geval verloopt de garantie, aangezien daarvoor het koelelement los moet. Als de garantie niet zou vervallen had ik mijn laptop ook al lang gedaan :p .

@TS

Temperaturen zijn niets mis mee.
 
Inderdaad maar na een jaar lijkt het mij dat de vervuiling niet zo erg kan zijn dat je de heatpipe moet verwijderen om hem goed schoon te maken.
Als je de bodemplaat verwijdert, de fan blokkeert en vervolgens perslucht gebruikt, het overgrote deel van het aanwezige stof en vuil eruit komt.
Als zo'n apparaat een jaar of 2-3 gebruikt en nooit schoon gemaakt is ben ik het volledig met je eens.
 
ik denk dat ik maar is gewoon de computerboer belt vragen hoe of wat, misschien doet hij dit wel onder garantie, hun doen vrij veel namelijk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan