Omgekeerd pijltje bij replay in mail niet meer zichtbaar in Outlook 2016 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Sinds ik outlook 2016 gebruik is het pijltje dat bij de mail in de inbox staat niet meer zichtbaar wanneer ik op een e-mail gereageerd heb.
Vroeger kon je dus zien dat je had gereageerd op een mail door dat pijltje ernaast nu dus niet meer.
Is dat nog terug in te stellen ?

Nog zoiets hinderlijk is wanneer je in office 2013 bv een mail verwijderd automatisch de volgende wordt verwijderd, nu in outlook 2016 kom je steeds terug in de inbox terecht.
Is dit nog aan te passen ?
 
Ik geloof niet dat ik je beide vragen helemaal begrijp. Als ik een mail verwijder, dan verspringt de 'balk' automatisch naar de eerstvolgende.
Wat de markering betreft die zichtbaar is wanneer een mail is beantwoord, zie bijlage. (2 mailtjes die door mij zijn beantwoord)

markering.jpg
 
Laatst bewerkt:
@gast0225:

De tweede probleemstelling lijkt mij verkeerd opgeschreven in de startposting, zie hier voor (wat ik aanneem) de correcte omschrijving. Als ik daar gelijk in heb dan heb ik overigens geen idee waarom dit nu weer wordt opgegraven.

M.b.t. de eerste probleemstelling zou ik (ook) vermoeden dat de kolom Pictogram verwijderd is door Karine uit de weergave. Die weer terugbrengen zou moeten leiden tot wat jij laat zien in de schermafdruk van jouw Outlook. Staat (als het goed is ook bij Outlook 2016) bij "Veelgebruikte velden" in de Veldkiezer.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
@karine, idd. is één van je vragen al eerder beantwoord als ik de link volg die Tijs plaatste.
Daarnaast denk ik dat je vraag / probleem, voor 99,999999 % is opgelost als je het leesvenster in Outlook instelt (bijv. rechts) -zoals in dat andere topic ook wordt geschreven-.
Kijk maar wat er dan gebeurt met het venster als je een mailtje dat daar zichtbaar is, verwijdert. Automatisch is / wordt dan de volgende mail in dat lees / voorbeeldvenster zichtbaar.
 
Inderdaad, nu is alles opgelost.
Pijltje staat er terug door die kolom terug te zetten.
En de volgende mail komt nu tevoorschijn wanneer ik de vorige delete.
Oplossing :
d1b4d2eb-a6cc-494d-8ae1-ff7ff31b7f28.PNG
 
Ok, voor 50% van de vragen hadden we het goed. En bedankt voor de toelichting van de oplossing van de resterende 50%.

Graag nog even deze vraag de status opgelost geven.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan