PHP accelerator?

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans78

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2016
Berichten
2
Beste,

Ik ben een tijdje bezig met PHP (als beginner) en wil nu aan de slag met PHP accelerators aangezien de prestaties nog niet helemaal zijn zoals ik deze voor ogen had.

Ik kan online een hele hoop extensies vinden, maar zie door de bomen het bos niet meer. Is er iemand die ervaring heeft met accelerators en deze ervaring kan delen? Ik ben vooral geïnteresseerd in welke accelerator het simpelst te implementeren is en dus het meest geschikt is voor een beginner. Ik hoor het graag!

Frans
 
Goed programmeren.
zo weinig mogelijk dubbele cotes gebruiken. (soms kan het niet anders)
cash mmm why mijn pageview is ongeveer 400ms op betere systemen draait het 97 a 100ms maar met een +/-750mb ram is 400ms best ok voor mij.

En het meest voorkomende probleem is dat men per gebruiker of pagina 20 db connecties draaien. Nu zijn er die dan een singleton gebruiken en zeer getunede lijkende scripts en dan gaat men een lijst item per item ophalen met json wat dan weer een overhead aan http en db verkeer betekend (nutteloos veel overhead).

Er zijn er dan die slagen elke beweging te gaan opslaan van elke user van de muis in de hoop te merken dat hun site toch met haken en ogen aan elkaar hangt.
Nu je moet weten wanneer ga ik forms locken en wanneer niet. Je mag nog zo'n super server hebben als hem niet nuttig gebruikt zal hij ook door zijn knie-en gaan.

Dus eerst wandelen voor je loopt wat niet wegneemt dat het wel doet. moet je goed weten als je update dat hij resultaat vanuit cache geeft en je moet zoeken hoe je die dan opkuist als je er op dat momment aan denkt.

Dus hoop ik dat het je niet meer zal storen dan het opbrengt.

denk ook aan prepared statements en niet te veel nemen maar ze juist kiezen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan