ICloud bijna vol.

Status
Niet open voor verdere reacties.

JohnyBoy

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2000
Berichten
276
Ik krijg steeds melding dat de icloud bijna vol is. Er staat voor ongeveer 450mb foto's en video's op maar icloud beweert dat er voor 3,5gb foto's en video's opstaat. Als ik deze verwijder heb ik helaas nog maar 1,2gb vrij en niet de volle 5gb. Weet iemand een oplossing hiervoor? In het slechtse gecal zet ik de iphone6 helemaal terug naar fabrieksinstelling

Groeten,

Johny
 
Laatst bewerkt:
ik heb dit allemaal geprobeerd, zonder succes. Net de iPhone terug naar fabrieksinstellingen gezet, net hetzelfde! Ik moet er bijvertellen dat er ook een iPad aan het apple-account gekoppeld is en daar staat voor 60mb foto's op. Ik krijg de icloud dus niet kleiner momenteel van 700mb vrije ruimte. Help!icloud-bijna-vol.jpg
 
Laatst bewerkt:
@manamana: Niet dat ik de inhoud 100% kan beoordelen/testen (ik heb zelf geen iphone meer) maar :thumb: voor de uitgebreide en complete uitleg op 'jouw' link.

@JohnnyBoy: Die terugmelding is helemaal niet duidelijk genoeg: Wat gaf de iPhone en iPad aan als dat zij op iCloud hebben neergezet?
We hebben met jouw terugmelding 0,0 om op voort te borduren, dus je zult veel meer informatie (terug) moeten geven.

En, gegeven je schermafdruk, staat er dat je 4.1 GB aan foto's zou hebben staan op iCloud. Heb je ook vanaf computers (MAC, PC etc.) nog spullen op de iCloud gezet?
Ik denk (bijv.) aan het gebruik van iCloud for Windows (Windows) en/of iCloud Photo Library (MAC) en/of iTunes, maar er zullen wel veel meer programma's zijn die (kunnen) synchroniseren.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan