Backup outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

demeeuw073

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2016
Berichten
2
Hoe maak ik een back-up van outlook 2016 (mailberichten / contacten), zodat ik, als mijn systeem zou crashen, niet alles kwijt ben
 
@de jean: .PST bestanden worden niet gebruikt bij Microsoft Exchange mailboxen (denk aan Office365, Hotmail (indien opgezet als Exchange/AES) etc.), want daar worden .OST bestanden bij gebruikt.
Kan jouw pakket daar ook mee overweg?

@vragensteller: Heb je alleen imap en POP3 accounts dan kun je zéker de methode van de jean gebruiken. Anders kun je (bijv.) handmatig een export maken (naar en .pst bestand).
Overigens is het dan (voor de mail) van belang dat je bij het instellen van het mailaccount hebt aangegeven dat je alles wilt hebben, dus niet (slechts) een "venster" van een paar maanden.
Een paar links omtrent exporteren:
link1
link2
link3
link4

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
@de jean: Dat begrijp ik, maar er is ook nergens te lezen dat het (puur) over IMAP en POP3 accounts gaat...
Ik stel ook niet dat de gebruiker een Exchange mailaccount heeft, maar als het wél het geval is, dan wilde ik problemen vóór zijn, zeker ook omdat (gratis) Hotmail.com/Live.com/Outlook.com accounts breed gebruikt worden en (steeds meer) als Microsoft Exchange/EAS mailaccounts (moeten) worden ingericht.

Tel daarbij dat ik duidelijk schrijf: "Heb je alleen imap en POP3 accounts dan kun je zéker de methode van de jean gebruiken."

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Geen probleem, ik gebruik dit tooltje enkel op pst, denk niet dat de free versie met meer overweg kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan