Mac draadloos toetsenbord onder Bootcamp/Windows 7 te gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lutz

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 jan 2001
Berichten
2.782
Ik heb een iMac 21,5" late 2013 met El Capitan 10.11.6, het bekende draadloos toetsenbord, en de draadloos muis van Apple.
Nu heb ik via BootCamp Windows 7 bij geïnstalleerd. Dat werkt wel, alleen werkt het toetsenbord niet.
Ik wel ook na de installatie van Windows de Windows drivers bij geïnstalleerd.

Alleen het toetsenbord doet het niet. Het wordt herkend als HID met Bluetooth, en het apparaat kan niet opstarten? Momenteel gebruik ik onder OS X dus mijn draadloos muis en toetsenbord.
Onder Windows 7 werkt, nadat ik de bootschijf via de alt toets heb gekozen, zodra Windows is opgestart ook de draadloos muis. Alleen het toetsenbord niet, ervoor heb ik een USB toetsenbord aan gehangen.

Ik kan wel bij de toetsenbord indeling voor een Apple toetsenbord kiezen.

Ik heb Windows 7 geïnstalleerd omdat tenminste sommige drivers onder Windows werken. Met Windows 10 kon ik helemaal geen drivers bij installeren: ik moest dan altijd Windows herstellen.

Ik heb over dit probleem nog niets kunnen vinden.

Zie ik iets over het hoofd?
 
Via deze tabel kom ik voor Windows 7 op jouw model iMac bij deze drivers (Boot Camp-ondersteuningssoftware 5.1.5640).

Heb je precies deze gedownload en geïnstalleerd?
 
Deze versie heb ik geïnstalleerd. Ik vond de tabel in de hulp van boot camp. Ik kan natuurlijk nog eens het oudere versie 5.1.5621 downloaden en proberen, of dat beter werkt.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag kwam de oplossing uit onverwachte hoek: een nieuw Windows driver verkregen van de Apple Software updater. Tot nu toe lijkt het te werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan