kosten en gebruiksvriendelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

karolien81

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2016
Berichten
1
Hallo,
We denken eraan om in ons bedrijf te gaan werken met dreamweaver.
Momenteel beheert Click + onze website. Het prijskaartje hiervoor is torenhoog...
Dus, onze vraag is of dreamweaver een goede app is om zelf onze site te maken en te beheren?
Is het gebruiksvriendelijk? We zullen de zelfstudie-cursus volgen om dreamweaver te kunnen gebruiken.
Heeft iemand deze cursus gevolgd en zo ja, is dit een aanrader?
Een andere belangrijke vraag voor ons is of we voor de dreamweaver -app elke maand inderdaad zullen moeten betalen om er blijvend gebruik van te kunnen maken? Betaal je iedere maand zolang je jouw website beheert of is het ook mogelijk om 1 bedrag te betalen dat je de licentie geeft om dreamweaver altijd te gebruiken?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
 
Beste Karolien,
Dit zijn veel vragen ineens:shocked:
Ik heb geen idee hoe de website nu is opgebouwd? (uw website link)
Ik heb geen idee wat voor beest Click + of Clickplus is.
Maar:
onze vraag is of dreamweaver een goede app is om zelf onze site te maken en te beheren?
antwoord = ja, maar daar komen er paar extra zaken bij, je moet de veranderingen terug op het web krijgen of er terug afhalen(extra kennis)
Een andere belangrijke vraag voor ons is of we voor de dreamweaver -app elke maand inderdaad zullen moeten betalenMet :
Creative cloud = ja zie prijzen https://creative.adobe.com/nl/plans?single_app=dreamweaver&promoid=T6SQLW2V&mv=other&store_code=be
En neen:
Ik heb nog een stand alone (CS6 portable) want Adobe heeft dat ooit eens (gratis) op het net gezet.
En dan probeer je maar
Het is te groot om hier te posten maar ik kan het altijd op een downloadsite zetten indien interesse.

Heeft iemand deze cursus gevolgd en zo ja, is dit een aanrader?
geen idee,ik werk al 15 jaar met dreamweaver en in het begin het was het vallen en opstaan.
 
Je zou natuurlijk ook kunnen overwegen om een cursus HTML en CSS te doen. In dat geval heb je de vrije keuze uit programma's die je wilt gebruiken en heb je ook geen enkele beperkingen in het bouwen van websites.
Het is wel een leercurve die opgebouwd moet worden. Maar je kan er wel nog verfijnder een website mee uit de grond stampen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan