Favorieten werkbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is altijd verstandig dergelijke aanbevelingen op te volgen. Tevens is het niet echt de moeite van het uitzoeken waard vind ik.
 
Laatst bewerkt:
Het werkt echt goed. Ik heb ook Helpmij met een eigen icoontje in de favorietenbalk staan nu :)
Capture.JPG
 
De website, tenminste de online krant dan, staat wel in mijn balk maar de icoon is niet zoals hij zou moeten zijn.
Maar het maakt verder niet uit het is goed zo.
Ik heb je link even gebruikt maar dan moet ik een app downloaden om uit te pakken en dan nog snap ik het niet.
Ik laat het maar zo.
 
Wat jij wilt natuurlijk, maar het werkt goed in ieder geval. Zie mijn plaatje in #23.

Als je het bestand uitpakt heb je een bestandje met de naam bookmarkfaviconchanger229.xpi
Klik daar met rechts op en kies voor Openen met. Open deze dan met Firefox.
Daarna Firefox herstarten. Als je dan met rechts op een keuze in de favorietenbalk klikt kan je o.a. kiezen voor Change Favicon.
IK heb inmiddels 3 favorieten waar alleen het rondje stond van het juiste icoontje voorzien.
Ik vind 'm leuk :)

Wat je krant betreft moet je deze toevoegen op de manier die ik in #22 uitlegde, dan heb je het favicon er wel bij.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het toch nog een keer geprobeerd en het is toch gelukt, nu is het een mannetje die de krant leest haha

Ik heb het geïnstalleerd via bestand in Firefox en dan bestand openen.
 
Laatst bewerkt:
Ok dan! :thumb:
 
Idd heel makkelijk want je kan gewoon een afbeelding van je zelf gebruiken.
 
En zonder tekst kan je dan veel favorieten op die balk plaatsen.
 
En je waardeert Firefox ook al ;)
 
Ja haha en ik ben toch echt wel een echt verstokte IE gebruiker.
Maar ik moet zeggen het werkt goed en ook op de laptop van Julia heb ik het inmiddels geïnstalleerd.
Ook tevreden want die moest voor een bepaald spelletje weer chrome gebruiken omdat dat bij IE niet werkte.
 
Ik moet zeggen dat IE11 wel veel verbeteringen kent t.o.v. eerdere versies, maar Firefox is altijd mijn favoriet geweest :)
 
Ook een leuk en die kende ik nog niet, evenals degene waar ik naar verwees ;)
 
Het is mogelijks overbodig maar druk ook eens op F10 om de menu die je mogelijks zoekt zichtbaar te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan