Favorieten werkbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Berichten
1.264
Ik ben gewend aan IE maar ik heb nu Firefox als proef. Ik mis echter de werkbalk favorieten uit IE.
In IE waren de favorieten in de werkbalk icoontjes maar bij Firefox krijg ik dat niet voor elkaar. Is er een mogelijkheid om in Firefox de favorieten in mijn balk ook als icoontje weer te geven?

En is er bij Firefox ook de mogelijkheid zoals bij IE om de link van de pagina die je op dat moment bekijkt zo via een tabblad (ALT+P) als link via email te verzenden?
 
Overal vind je wat en laat je wat uiteraard, maar bedoel je dit met de werkbalk icoontjes?
Favorieten.JPG
Eventueel kan je ook de tekst bij die icoontjes weg laten.

Ook het mailen is simpel in te stellen:
Mail.JPG
 
Laatst bewerkt:
Bij IE is dit nu zo:
Balk bij IE.jpg

en bij Firefox:
Balk bij Firefox.jpg

Ik zal dat dan eens proberen om de tekst weg te halen

Email zal ik ook proberen
 
Klik met rechts op een icoontje en kies Eigenschappen:
Icoontjes.jpg

Het veld Name mag je dan leeg maken en zie je alleen het icoontje in de werkbalk.
 
Bij mij staat er overigens geen envelopje zoals bij jou
Email.jpg
 
Die staat er standaard ook niet en kan je via de instellingen toevoegen. Ik zal er even een met plaatjes een instructie voor maken. Het is niet moeilijk, je moet het alleen even weten :)

Wordt (dus niet meer) vervolgd...
 
Laatst bewerkt:
Ok dan. Ik had net de te volgen stappen voor je klaar. Maar je hebt het zelf al gevonden en dat is veel beter :)
 
Ja als je het zelf kan vinden kan je het beter onthouden.
Ik ga later vandaag nog verder met de icoontjes en de adblocker.
Bedankt voor de hulp Ed
 
Gelukt met de uBlock, werkt prima.
Er zijn nu nog een aantal icoontjes die er allemaal hetzelfde uitzien, rondjes.
Kan ik die ook veranderen in ene ander icoontje of weet je dat niet want dat kan ik niet vinden.
 
Die icoontjes zijn de favicons van de betreffende website. Van welke website bijvoorbeeld zie je alleen een rondje? En was dat in IE wel een icoontje?
 
Ok. Ik zie daar met zowel IE als Firefox geen icoontje bij. Als je die in IE zelf hebt toegevoegd is dat een mogelijkheid in IE die ik van Firefox niet ken.
 
Het zijn er nu maar 2 meer dus dat valt mee, is wel goed zo.
Ik ga voorlopig Firefox maar eens proberen want alles werkt goed, geen adds en ook geen betaalde advertenties tussen de zoek opdrachten meer op Startpage
En SABnzbd werkt in Firefox ook zodat ik de pc kan afsluiten na downloaden als ik dat 's nachts doe. Dat werkte in IE ook niet meer na de update van SABnzbd.
Dus voorlopig is alles vooruit gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan