Gebruikersnaam Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet via de support pagina een bericht versturen. Ik heb een linkje bijgevoegd voor info over Facebook support opties. Zie hieronder.
Bronnen:
http://m.wikihow.com/Contact-Facebook


Maar ja, ik snap dat dat best lastig is voor zoiets. Is het echt van belang dat je die naam krijgt? Anders lekker laten zitten. ;)
 

Na het artikel van Sabine van Erp gelezen te hebben is het niet wat ik zoek. Het is niet de oplossing.

Ik ben nog steeds op zoek naar welke woorden nou niet zijn toegestaan in mijn organisatie naam. Want ik wil gewoon hetzelfde hoe mijn bedrijfspagina heet.
Ik snap niet dat dat wel mag en als ik het probeer de naam na het "@" teken dan mag het weer niet. Hoe onduidelijk kan Facebook nou zijn.
 
Je moet via de support pagina een bericht versturen. Ik heb een linkje bijgevoegd voor info over Facebook support opties. Zie hieronder.
Bronnen:
http://m.wikihow.com/Contact-Facebook


Maar ja, ik snap dat dat best lastig is voor zoiets. Is het echt van belang dat je die naam krijgt? Anders lekker laten zitten. ;)
Het is wel makkelijker. De Facebook url wordt dan: www.facebook.com/LFBWolvega
Je bent dan makkelijker vindbaar. Nu zitten er een reeks getallen in de Facebook naam en is vrij lang.
 
Maar het kan wel heel lang duren voordat deze naam zichtbaar gebruikt kan worden tot wel 24 uren of meer. Dat gaat niet zo snel.
 
Maar het kan wel heel lang duren voordat deze naam zichtbaar gebruikt kan worden tot wel 24 uren of meer. Dat gaat niet zo snel.

Wat bedoelt u nou?? wat bedoelt u met "deze naam"? Welke naam?
 
De naam die je wilt hebben, naamsverandering.

Naamsverandering?? Ik wil helemaal geen naamsverandering. Lees mijn vraag eens goed, waarom het gaat!

Misschien eens contact opnemen met je collega's of zo, misschien weten hun een oplossing "help mij"

http://www.lfb.nu/scholing-training/contact-scholing-en-training

Hoezo contact opnemen met collega's? Of zij het weten.
En waarom denkt u dat Scholing & training het wel weet? U weet niet eens waarin zij scholing en training in geven. Ik vind dat u nu een "oplossing" geeft waar u geen idee van heeft wat ze doen.
 
Inderdaad een hele rare vreemde oplossing geef jij manamana!

Eerlijk gezegd vind ik het ook (hoe zal ik het netjes noemen) vreemd dat je een website voor en door mensen met een verstandelijke handicap als oplossing biedt.

Toch nog maar even de vraag aan de TS:
Als je een naam wilt instellen, krijg je dan elke keer die melding dat de naam niet kan? Er staat dus niet al een naam? (Nee, want ik zie de FB pagina)
En waar stel je die naam in? Bij welke instelling?

Elke pagina die ik bezit op FB krijgt automatisch een @ naam. Die kan ik veranderen maar moet zeggen, er mogen geen liggende --- instaan en nog meer van die regeltjes.
Wie weet is dat op een zakelijke pagina anders? Hoewel ik ook een zakelijke pagina heb, maar wel gemaakt vanuit mijn persoonlijke pagina. Wellicht ligt daar het antwoord.
 
Het was een ingeving en natuurlijk helemaal niet vervelend bedoeld. Anders. Neem me niet kwalijk.
 
Inderdaad een hele rare vreemde oplossing geef jij manamana!

Eerlijk gezegd vind ik het ook (hoe zal ik het netjes noemen) vreemd dat je een website voor en door mensen met een verstandelijke handicap als oplossing biedt.

Toch nog maar even de vraag aan de TS:
Als je een naam wilt instellen, krijg je dan elke keer die melding dat de naam niet kan? Er staat dus niet al een naam? (Nee, want ik zie de FB pagina)
En waar stel je die naam in? Bij welke instelling?

Ik heb nog nooit gehad dat Facebook daar ooit wat had neergezet. Het is voor de gebruiker wat die daar wil hebben te staan. Ik heb wel eens gehad, dat was toen het nog een gewone pagina was, dat ik kon kiezen voor wat wij nou zijn, organisatie, instelling, enz.
Ik kan klikken op "Gebruikersnaam voor pagina maken" dat staat onder de naam van de pagina en ik kan het wijzigen in het tabblad "info" en dan gaan naar "Pagina-informatie" en dan achter "Gebruikersnaam" daar kan ik het ook wijzigen.

Elke pagina die ik bezit op FB krijgt automatisch een @ naam. Die kan ik veranderen maar moet zeggen, er mogen geen liggende --- instaan en nog meer van die regeltjes.
Wie weet is dat op een zakelijke pagina anders? Hoewel ik ook een zakelijke pagina heb, maar wel gemaakt vanuit mijn persoonlijke pagina. Wellicht ligt daar het antwoord.

Ik heb op Facebook ook al een vraag gesteld, wat het nou is, dat mijn naam niet kan. Ik krijg als antwoord: Je ontvangt deze foutmelding omdat je onjuist hoofdlettergebruik hanteert in je Paginanaam. Paginanamen moeten grammaticaal correct zijn wat betreft hoofdlettergebruik en mogen, op acroniemen na, niet uit alleen hoofdletters bestaan. onnodige leestekens zoals de punten zijn ook niet toegestaan.
Onjuist hoofdlettergebruik?? Dat heb ik allemaal al geprobeerd, kleine letters, hoofdletters + kleine letters, enz. Niks wil. :(
 
WY79: het blijft iets vreemd, het is jammer dat ik je hierbij niet kan helpen.

Ik begrijp hieruit dat LFBWolvega niet mag vanwege te veel hoofdletters. Maar ik begrijp uit jouw woorden dat je het ook met 1 hoofdletter geprobeerd heb, dus het is zeer vreemd te noemen.

Ik kan alleen maar zeggen, succes met het vinden naar een oplossing.
 
WY79: het blijft iets vreemd, het is jammer dat ik je hierbij niet kan helpen.

Ik begrijp hieruit dat LFBWolvega niet mag vanwege te veel hoofdletters. Maar ik begrijp uit jouw woorden dat je het ook met 1 hoofdletter geprobeerd heb, dus het is zeer vreemd te noemen.

Ik kan alleen maar zeggen, succes met het vinden naar een oplossing.

Bedankt voor het meedenken femke98. :D

Volgens mij weet 'Facebook' niet eens de oplossing. Het blijft, tot nu toe, onduidelijk wat het nou is. Aan de hoofdletters kan het niet liggen en ook niet aan de naam. Ik wil hetzelfde als de paginanaam. Ik zou denken als de paginanaam "LFB Wolvega" is dat mag je die naam toch ook achter "@" teken?? Maar kom er maar eens achter waarom ik niet dezelfde naam mag gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan