Een gedeelte van een Backup terugzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.969
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Ik ben van Win10 versie 1511 overgestapt naar Win10 versie 1607 (is pas beschikbaar sinds 3 Augustus 2016 beschikbaar)

Nu heb ik een backup gemaakt van de Win10 versie 1511

verder zou ik slechts een gedeelte (enige directories) terug willen plaatsen, dus zonder dat deze nieuwe versie van Win10 wordt overschreven

Kan dat, en zo ja met welk programma? Volgens mij heeft de normale standaard versie van Windows deze mogeljkheid niet, want die zet de gehele backup terug.

MVG
Dukkel
 
Laatst bewerkt:
Hallo andre@home

Ik is me nu zelf ook gelukt, met Ashampoo Burning Studio 15

Mijn probleem in eerste instantie was, dat ik de Gebruikersnaam veranderd had.

(Was JanD en is nu jfilar) Daardoor kwamen de bestanden niet op hun plek en kreeg ik een foutmelding.

Maar wat wel ging, was ze kopieren naar een volledig lege schijf S: en daarvandaan weer op mijn Desktop zetten.

Bedankt voor het vele werk dat je gedaan hebt.

MVG
Jan
 
Mooi..
PS: het mounten..... daar maak je dus een virtuele schijf.... mee aan... was minder werk geweest..met hetzelfde resultaat..
 
Hallo andre@home

Waarschijnlijk heb je groot gelijk, maar ik heb nog nooit een virtuale schijf aangemaakt

Dus eerlijk gezegd ben ik er een beetje huiverig voor.

Is lectuur gewoon hierover gewoon op te vragen via "viruale schijf"?

MVG
Jan
 
Als je doet wat in die links staat ... maak je een virtuele schijf aan.
Eigenlijk doet een stukje software je denken dat het een extra schijf is, terwijl het gewoon een bestand is die daarvoor geschikt is, dus een iso, vdh, etc....
Meer is het niet. Hoed ze dat technisch precies oplossen is niet belangrijk dat doet de software voor jou.
Iets meer info
https://tweakers.net/nieuws/76450/windows-8-krijgt-ondersteuning-voor-iso-en-vhd.html
Anders google je even erop.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan