Hoe verwijder ik loze Accounts op mijn MAC, Wachtwoord is onbekend! (Gast-accounts)

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddie.dekkers

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Berichten
62
Hé Folks, Kan iemand mij vertellen hoe een paar Gastaccounts die zijn aangemaakt, weer verwijderd kunnen worden op een I-Book? De wachtwoorden zijn helaas niet meer bekend. Ik zie deze accounts niet vanuit mijn basis account en via een securitymelding krijg ik te weten dat mijn wachtwoord van mijn eigen basisacount de bevoegdheid bezit, om elk account aanwezig op mijn I-Book te kunnen openen. Helaas accepteert hij dat niet! Ik vraag mij af of er wel een beheerders account is ingesteld als mijn basis account. hoe kan ik dit checken en evt. aanpassen? Wel zijn ze zichtbaar onder USERS! Ik mis nl. 10 GB van mijn te gebruiken vrije HD ruimte en heb daarom nu nog minder dan 1 GB over, dus leid dit tot problemen tijdens werken met grafische programma's.
Wat kan ik doen om dit op te lossen?!
 
Oeps niet helemaal zeker maar. Je kunt het volgens mij niet verwijderen maar wel uitschakelen. Systeemvoorkeuren - gebruikers en groepen - andere gebruikers (linker kant) - gastgebruiker uitschakelen.
 
Laatst bewerkt:
het gaat om ibook welke g3 of g4. als wachtwoord niet weet. dan heb je install dvd nodig.


PS welk os heb je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan