hulp met logfile adwcleaner

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikisugi

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2016
Berichten
5
Hallo allen,

Ik heb sinds kort dat mijn browsers overgenomen word door adware en heb daarom een scan gedaan met adwcleaner.
ik snap alleen zelf niet alles en ben vooral huiverig over wat hij zegt in het register omdat ik niet wil dat er per ongeluk iets weg gaat wat niet weg moet.
Ik heb het logbestand toegevoegd in de bijlage.
Bekijk bijlage AdwCleaner[S1].txt

alvast bedankt,
Toon
 
Je hebt AdwCleaner uitgevoerd vanuit de map Downloads, er wordt aangeraden deze tool te verplaatsen naar het bureaublad en hem van daar uit te voeren.

http://users.telenet.be/marcvn/spyware/adwcleaner.html

In die handleiding die u aangeeft wordt dat (op de desktop plaatsen) alleen maar gezegd om het de digibeten makkelijk te maken.
Grote bestanden/software op de desktop is af te raden daar dat de werking van windows kan vertragen.
Beter is het om op de desktop alleen icoontjes/links te zetten en de bestanden/software zelf op de daartoe bestemde HD/partitie.
 
@ srpchulp : er is niets mis met het uitvoeren vanaf het bureaublad, integendeel. Wanneer er meerdere tools (al dan niet met script) aan te pas komen wordt de behandeling afgerond met een opruimtool die zowel tools als de geproduceerde logjes in één klap vanop het bureaublad opruimt.

@ mikisugi : hoe staat het met de problemen ?
 
Ik heb het programma alles laten cleanen maar chrome, Firefox en origin geven nog steeds reclame en ander search pagina's dan Google.

Srpchulp: ik weet hoe ik dit moet voorko
 
Vervolg : Voorkomen alleen weet mijn vader dit niet. Hij wou een video converteren en omdat ik een zelfgebouwde pc heb zou het daar het snelst op gaan. Hij zou het eerst alleen met vlc doen maar die deed het formaat niet die hij wou en toen heeft hij een gratis programma gedownload.

Sorry voor de opsplitsing in twee berichten maar op de een of andere manier wil dit forum niet werken met mij mobiel.
 
ik geloof dat het avs4you was.
ik zal het andere programma morgen (eigenlijk vandaag) proberen.
 
helaas niet geholpen.
ik heb daarna nog een keer adwcleaner laten scannen of hij misschien nog wat zag en hij vond nog wat dingen in firefox dus die heb ik direct nog een keer laten cleanen.

nog andere ideeën die misschien zouden kunnen helpen?
 
Op dit forum wordt geen analyse van logjes zoals RSIT of FRST gedaan, ik zou dan ook eens ten rade gaan op een forum zoals hijackthis.nl of bleepingcomputer.com en het probleem daar eens laten bekijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan