Outlook taken verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.394
Goedemiddag,
Bij een klant van mij die Outlook 2010 gebruikt zijn veel taken verdwenen sinds zijn vakantie. Ik heb een PST bestand van 2 weken geleden geopend (net voor zijn vakantie) maar die heeft exact aantal taken. Dus voor die tijd moet er een probleem geweest zijn. Of het heeft iets met filter of weergave te maken maar zo te zien staat dat goed. Ook zoeken naar bepaalde taak wordt die niet gevonden.

Ik begrijp niet wat er mis is gegaan en is er nog wat aan te doen?

Thanks!
 
Ik zie 2 opties:

a. Mogelijk zijn deze taken geAutoarchiveerd.
Open Taken, rechtsklik op Taken in het linker deelvenster en kies Eigenschappen
Kijk in het tabblad Autoarchiveren
- Staat er "Items in deze map niet autoarchiveren" dan ligt het niet aan autoarchiveren.
- Staat er "Items in deze map autoarchiveren met de standaardinstellingen" dan moet je klikken op de knop die daar staat om te zien of autoarchiveren (standaard) aan staat en zo ja, welke instellingen erbij horen.
- Staat er "Deze map archiveren met de volgende instellingen" dan staat er meteen onder welke instellingen van toepassing zijn.
b. Weergave instelling, die ervoor zorgt dat bepaalde taken niet worden getoond.

Gegeven het verhaal over de vakantie lijkt me a. waarschijnlijker dan b.
Overigens zijn ook combinaties van a. en b. mogelijk...

Tijs.
 
Hoi Tijs,
Dank je voor je hulp! Ik had die stappen ook al gechecked maar nu nogmaals.
In prullenbak staat maar 1 taak, niet de andere.
Weergave instelligen heb ik op default gezet, geen verschil.
Auto archief stond aan maar ik zag geen archief bestand staan. Of ik kijk niet goed.

De klant heeft ook CompanionLink software draaien voor synchronisatie agenda met Gmail. Ik vermoed dat daar wat mis is gegaan.

Nou, ik weet nu ook geen andere oplossing meer.
 
Welke Auto archiveren optie is van toepassing?
- Staat er "Items in deze map autoarchiveren met de standaardinstellingen" dan moet je klikken op de knop die daar staat om te zien of autoarchiveren (standaard) aan staat en zo ja, welke instellingen erbij horen.
- Staat er "Deze map archiveren met de volgende instellingen" dan staat er meteen onder welke instellingen van toepassing zijn.

Een schermafdruk zou misschien wat duidelijk maken.

Tijs.
 
Hoi Tijs, ik zit in het buitenland dus kan het nu niet checken; paar dagen geleden had ik remote contact met klant gehad. Ja er stond "Items in deze map autoarchiveren met de standaardinstellingen" maar kon bij de map die aangegeven was geen archief PST vinden.

Ik zet deze vraag voorlopig wel op opgelost; kan er pas volgende week weer naar kijken in de hoop dat ik nog wat vind.

Dank je hè!
 
Tot je dienst, hopelijk vind je nog wat, volgende week.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan