Extreem last van lagging na inschakelen iCloud

Status
Niet open voor verdere reacties.

wouter ajax

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
105
Hi allemaal,

Afgelopen week een refurbished mac book ontvangen van Forza Refurbished, allemaal prima .. geüpdatet naar El Capitan, iCloud ingeschakeld .. en toen ging het mis. Een continue lag, onwerkbaar. Een schone installatie van OS X El Capitan er op gezet, de lag verholpen .. iCloud ingeschakeld en weer hetzelfde verhaal.

Hoe kan dit? en hoe kan dit verholpen worden?

Groepjes Wouter
 
Misschien dat 'ie een poosje druk is met het synchroniseren met iCloud. Laat hem dan gewoon even z'n werk doen.
 
Hi Edmoor,

Bedankt voor je reactie. De situatie is iets veranderd; volgens mij heeft het niet zo zeer met iCloud te maken. In veilige modus heb ik geen last van de continue lag .. Toen ik vanmorgen m'n MacBook opnieuw opstartte deed ie 3 tellen normaal, maar toen begon het weer (iCloud was toen uitgeschakeld).

Hoe kan het dat ik in de veilige modus geen last van lag's heb en in de normale modus wel? Voorlopig maar ff in de veilige modus blijven werken ..
 
Kennelijk wordt er in normale modus een programma gestart dat in safe mode niet meeloopt. Het is dus zaak uit te vinden om welk programma of service dat gaat.
 
Geen idee. Ik heb totaal geen ervaring met MacOS. Wellicht dat iemand anders je daarbij kan helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan