Privacyherinnering van Google

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toedeloe

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2005
Berichten
700
Ik word er weer maar eens aan herinnerd: "De Privacyherinnering van Google". Ik vulde die als volgt in:

- Zoeken aanpassen: Instellingen bewerken: uit
- Advertentie-instellingen: Instellingen bewerken: alles uit
- YouTube aanpassen: Instellingen bewerken: alles uit
- Browsergebaseerde beheeropties:
- Cookie-instellingen: gewoon cookies toestaan als het gevraagd wordt
- Google Analytics: de add-on is gedownload en uitgeschakeld

Maar: nu kan ik Google niet meer op mijn scherm krijgen :mad:!! Ik krijg iedere keer weer de vraag dat ik eerst, alvorens verder te gaan, de privacyherinnering van Google moet bekijken. Dat heb ik dus in eer en geweten gedaan maar blijkbaar is Google niet akkoord met wat ik ingevuld heb.
Hoe moet ik nu verder? Kan iemand mij raad geven? Of moet ik Google de toestemming geven alles van
mij op het net te volgen, dus geen privacy meer?
 
Laat je alle cookies verwijderen bij het afsluiten van je browser?
Dat zou de oorzaak kunnen zijn.
Dan is die cookie iedere keer gewist en dan begint het verhaal opnieuw.

Verder moet je meestal bevestigen dat je de zaak gelezen hebt, dus naar beneden scrollen en kijken of daar nog wat aangevinkt moet worden.
 
Ik werk in ieder geval met firefox. Aangezien het bij Firefox/opera staat is de kans dat het firefox is wel aannemelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik werk met Firefox. Toen ik deze morgen FF weer opstartte en de Google-pagina opriep was, dit tot mijn grootste verwondering, alles weer normaal. Alleen zou ik nu nog eens willen controleren of alle instellingen die ik gisteren op "UIT" had ingesteld werkelijk nog op "UIT" staan. Alleen kan ik niet vinden hoe dat moet.
 
Het is weer van dat: Google vraagt weer zijn privacy-verklaring te tekenen en blijft het vragen telkens ik op Google ga.
Als ik echter in die verklaring "YouTube aanpassen" wil uitvoeren krijg ik volgende mededeling: Deze wijziging is niet mogelijk met je huidige browserinstellingen. Ga naar de pagina Instellingen voor YouTube Geschiedenis om deze wijziging door te voeren. Ik wil namelijk niet dat Google mijn video's die ik bekijk, noch deze die ik zoek kan bijhouden. Ik wil dus beide instellingen op "UIT" zetten. Mijn vraag is nu: hoe kan ik nu die instellingen voor YouTube geschiedenis wijzigen? Ik gebruik Firefox.
Bedankt en groeten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan