Onedrive opslag vervangen door uitbesteed systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

simonebone

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2016
Berichten
2
Hi!

Ik gebruik zelf met mijn bedrijfje ook one drive en ik heb dezelfde soort problemen en daarnaast nog meer gezeur ermee.
Ik zit er nu aan te denken om de cloud uit te besteden.
Ik gebruik namelijk ook wel eens verschillende emailadressen en dan raak ik nog
wel eens in de knoop met inloggen bij die drive.
Ik heb er al best wel veel over gelezen en wil misschien deze private cloud service inhuren https://www.netdata.nl/services/private-cloud

Wat denken jullie? Doen of niet?
 
Beste Simonebone,

Het stellen van uw vraag in andermans vraag is niet erg netjes, heb deze daarom een eigen plekje gegeven :)
 
Kan, maar vraag dat door bij cloud experts.
Wat je ook doet zorg dat je de backups goed geregeld hebt TEST het ook... geloof het niet op iemands blauwe ogen...
Er komt een keer een moment dat je terug moet vallen op een backup....

Een alternatief een een goed NAS met een backup het liefst buiten de deur...
Maak het prijskaartje.... (niet alleen de hardware maar ook jullie uren....) en dan vergelijken en beslissen....
Het woordje cloud vind ik toch een hype woord.... ik heb een server hier en met wedav kan ik wereldwijd de schijf koppelen als een lokale drive, lijkt wel "in de cloud"... ;) so whats in the name....
 
Ah oke sorry helemaal niet aan gedacht! Volgende zal ik zelf een nieuw topic beginnen :)

Bedankt voor je reactie Andre. Ik heb in het verleden al een keer een gecrashte computer gehad zonder back up
dus daar zal ik zeker aan denken.

Ik ga er mee aan de slag, dankjewel!
 
Je kan er ook aan denken bij google "Google Apps for Work" te registreren, kost je 5 of 10 euro per maand (net hoeveel je nodig hebt).
Krijg je meteen een krachtige e-mail client en een tal van andere features erbij!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan