TomTom GO 6100 geen Nederlandse Computerstemmen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen015

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2009
Berichten
194
Hoi,

Ik heb noodgedwongen een nieuwe TomTom moeten kopen en dat is de GO 6100 geworden, gekocht in Oostenrijk bij de MediaMarkt op mijn vakantie, aangezien ik niet zo goed in kaarten lezen ben, en deze TomTom al aardig hoog op het verlanglijstje staat. Mijn vorige TomTom de Start 25M heeft de geest gegeven, deze had wel de computerstemmen, wat opzich wel fijner is dan die standaard opgenomen stemmen. Maar ik zie ze niet op de stemmenlijst staan, althans niet in het Nederlands (wel de gewone stemmen), de computerstemmen zijn overigens wel in andere talen beschikbaar, maar die zijn grijs en kan ik ook niet selecteren (waarschijnlijk moet je dan die taal installeren).

Via MyDrive Connect kon ik ook niks vinden.

Wie kan mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Harmen
 
Ik heb onderstaande kunnen vinden :

EEN GRATIS STEM BESTELLEN
Ga naar tomtom.com/voices, selecteer de categorie Gratis en klik op Gegevens. Klik vervolgens op In winkelwagen voor de gratis stem die je wilt installeren op je navigatiesysteem.

Let op: je moet naar de kassa gaan en de instructies op het scherm volgen om de stem te ontvangen, maar je hoeft niets te betalen.


Andere zéér nuttige info op onderstaande link(en):
Link1 http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/7789/~/waar-kan-ik-kaarten,-nuttige-plaatsen-(nps)-en-stemmen-downloaden%3F
Link 2 http://nl.support.tomtom.com/app/answers/detail/a_id/3200/~/stemmen-downloaden-en-installeren
 
Laatst bewerkt:
Weet ik niet, gewoon downloaden en selecteren lijkt me, kom je het snelst achter ..
 
Wat kan het anders zijn voor een navigatiesysteem dan...:eek:
Ik neem aan dat als je een mannenstem besteld hebt in die shop dat je niet permanent een mannetje erbij krijgt in de auto (of een dame, afh vd keuze)....:d:d:d
 
Mmm, wel handig als je het kan downloaden. Hij zegt dat ik de postcode niet heb ingevoerd, terwijl ik die duidelijk heb ingevoerd. Beetje vreemd, probeer het later nog wel eens :)
 
Het is al opgelost via de mail, ze hebben mij een bestandje gestuurd via MyDrive Connect, wat de stem toevoegd genaamd Xander , bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan