Computer start niet meer ook toetsenbord stuk

Status
Niet open voor verdere reacties.

bassie1992800

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2016
Berichten
3
Hoi allemaal

Ik heb nu een probleem met mijn computer. Mijn computer liep soms vast vlak na het opstarten van de computer. Dus kwam ik bij het zoeken naar hulp op het idee om een systeem herstel te doen. Dit heb ik dus ook gedaan, alleen nu zegt de pc steeds na het opnieuw opstarten : Deze computer kan niet automatisch worden hersteld of ik dan het probleem wil verzenden of niet. Alleen het grootste probleem is nu dat mijn toetsenbord niet reageert bij het opstarten. Kan ook niet naar bios of iets anders aanvinken. Ik heb alleen Usb toetsenbord. Wie zou me kunnen helpen?

Gr Bas
 
Het grote raadsel is welke Windows-versie er draait en uit welke hardware de computer bestaat..?:rolleyes:
 
Het grote raadsel is welke Windows-versie er draait en uit welke hardware de computer bestaat..?:rolleyes:
scrapheap Mijn computer draait op Windows 7.
Processor Intel core 5 4460
Videokaart: MSI 960 GTX Oc
Moederbord: MSI H97 PC Mate
Geheugen: 8 GB
SSD: 120 GB Kingston
Harddisk: 1 TB
 
Maak een opstartbare usbstick van de Windowsversie die je gebruikt en start daarmee de pc op.
Na het laden van de bestanden begint de setup. In het 1e scherm krijg je de taalinstallingen, klik op volgende.
In het 2e scherm kun je links onderin kiezen voor "Deze computer herstellen" o.i.d.
Kies dat, daarna krijg je verschillende herstel-opties om uit te kiezen.
Waarom systeemherstel niet werkt is mij niet duidelijk, daarom hoop ik dat je nog ergens een andere backup of image hebt die je kunt terugzetten..?
 
Dat zal niet zo eenvoudig zijn als het toetsenbord van TS niet werkt, en de bootvolgorde niet aangepast kan worden
 
TS schrijft dat hij vaak vlak na het opstarten vast loopt.
Dat zou betekenen dat hij wel in de BIOS moet kunnen komen door na de Aan/Uit schakelaar te hebben gedrukt, direct op F2 / Escape of Delete ( afhankelijk van pc en BIOS ) te tokkelen.
In de BIOS zou het keyboard gewoon moeten werken, anders ergens even een met PS2 aansluiting lenen als het moederbord zo'n aansluiting nog biedt..of een verloopje van usb naar PS2 erop...
 
TS schrijft in zijn startpost dat zijn toetsenbord niet meer werkt en hij ook niet in de bios kan komen....
 
Sommige USB toetsenborden hebben een aparte F activatie knop. Het zit bij Logitech borden aan de linkerkant.
Branden de standerd lampjes wel ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan