Welk geheugen ondersteunt dit moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maxineter

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2010
Berichten
36
Hallo,

Ik wil graag nieuw geheugen aanschaffen voor mijn acer aspire M7720. De specificaties zijn als volgt:

Tech Support Guy System Info Utility version 1.0.0.2
OS Version: Microsoft Windows 10 Pro, 64 bit
Processor: Intel(R) Core(TM) i7 CPU 920 @ 2.67GHz, Intel64 Family 6 Model 26 Stepping 4
Processor Count: 8
RAM: 6135 Mb
Graphics Card: AMD Radeon HD 5800 Series, 1024 Mb
Hard Drives: C: Total - 938766 MB, Free - 524028 MB;
Motherboard: Acer, FX58M
Antivirus: Windows Defender, Disabled
Voeding: 500W

Ik heb als doeleinde om er mee te gamen, ik wil in de nabije toekomst ook de grafische kaart vervangen (mochten jullie hier ook al tips voor hebben dan zijn die uiterst welkom!). Ik wil voor de hele upgrade niet meer dan 300 euro betalen dat is inclusief grafische kaart.

Ik hoor graag van jullie!

Max
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je weer een nieuw topic start, maar goed, in je vorige topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/897281-Upgraden-huidige-systeem?p=5803651#post5803651 gaf je aan dat er "iets van Samsung" op die strips stond ...(post #10)
Die exacte gegevens die daar op staan zul je moeten opschrijven of eruithalen en fotootje van maken met je mobieltje(..) en weer terugplaatsen.
Vervolgens zou je via vriend Goochel kunnen zoeken naar de betreffende modules ...

Staat er alleen maar 'ACER fx58m' op je moederbord? niet meer?
Makkelijker is, denk ik, ACER NL benaderen ..
En welke voeding heb je nu? misschien wel handig om te weten of de juiste aansluitingen erop zitten voor je nieuwe videokaart ..
 
Ik ga deze vraag voorzien van een slotje.

Je kan voortborduren in deze topic.

@whitty graag voortaan netjes aan de moderator melden ipv zelf te melden in het topic.
De moderator neemt de nodige acties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan