Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicPc1

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2015
Berichten
154
Ik wil graag een web pagina toevoegen in powerpoint maar krijg de volgende fout:
Unable locate te web browser activex control
Error # 2147467259

Ik heb office 2016
windows 10
 
Je geeft wel heel weinig informatie terug, we kunnen hier dus helemaal niets mee.
Doe een schermafdruk van (in regedit.exe):
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\16.0
en
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Office\16.0\Common

En welke versie Office gaat het precies om? Kijk in appwiz.cpl, bij Microsoft Office xxxxx en geef ons de volledige aanduiding van wat er staat

Tijs.
 
Het register:

Register.jpg Register.jpg

En ik heb microsoft office professional plus 2016

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.
 
Het zijn 2 dezelfde plaatjes, er is geen afbeelding van HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Office\16.0\Common
Ben trouwens benieuwd wat er onder HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Office\15.0 staat.
In bericht #2 zei ik "Het kan zijn dat overal waar in de link 15.0 staat, jij 16.0 moet invullen.".
Dat zei ik omdat ikzelf nog windows7en en office2007nl heb, en probeer in te schatten hoe het bij toekomstige versies zou kunnen zijn.
 
Het is opgelost.

Ik heb alle registerinstellingen van Com Compatibility op 0 moeten zetten en dat zijn er 9.

Register.jpg

Maar bedankt voor jullie hulp.

MVG

MagicPc
 
Fijn dat het gelukt is.
Wat achtergrond over wat je hebt gedaan (en waarom dat nodig was) staat hier en (daarop inspelend) hier

Tijs.
 
En stond ook al als link in bericht#2, maar dat konden we toen niet op waarde inschatten.
 
@alphamax: Klopt helemaal: Jouw link in posting #2 was de oplossing die gewerkt heeft voor MagicPc1. Ik heb die links in mijn vorige posting er alleen even bij gedaan voor de volledigheid/achtergrond.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan