CD/DVD werkt niet met NERO 7 Premium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Petersm

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2009
Berichten
28
Hallo, kan iemand mij helpen ik heb een computer met Windows 10 hierop heb ik het.prog.Nero 7 Premium op geïnstalleerd maar nu herkent dit programma mijn CD/DVD Schrijver niet zodat ik geen CD/DVD kan maken met dit programma wie kan me helpen ????? ben met mijn 70 jaar niet zo goed in deze materie. B.V.D. Bedankt Peter
 
Microsoft® Windows 2000 (Service Pack 4 or later); Windows XP SP1*1) ; Windows 2003 server SP1; Windows XP Media Center Edition, Windows Vista : dat zijn de systeemvereisten voor Nero 7. Windows 10 komt in dit rijtje niet voor.

Levert de compatibiliteitsmodus iets op ?
 
gast0205, Bedankt voor Je reactie maar dit is voor mij helaas iets te moeilijk ook al omdat ik de engelse taal niet beheers.
 
Dat begrijp ik, neem daarom deze link en scrol naar Programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus. Uitleg is voor Windows 7, maar lukt ook in Windows 10. Met je Nero 7 Premium zou je moeten kiezen voor Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor Windows Vista of Windows XP. Vergeet het vinkje niet te zetten.
 
Het is niet gelukt de instellingen aan te passen, of het is niet gelukt om Nero 7 Premium normaal te laten werken ?
 
O.b.v. dit filmpje zou je het idee krijgen dat het zou moeten kunnen werken onder Windows 10, zelfs zonder compatibiliteitsinstellingen.

Niet getest, maar je zou kunnen kijken of deze update van Nero 7 iets nuttigs oplevert (klik eerst even de popup weg op de webpagina en klik dan op Download etc.).

Indien niet, dan moet je eerst eens in Apparaatbeheer (= devmgmt.msc ) gaan kijken of er misschien een (driver-)probleem is met de CD/DVD lezer.

Overigens ga ik ervan uit dat je niet ondertussen allerlei software hebt geïnstalleerd die iets met je CD/DVD doen, zoals Daemon Tools, Alcohol 120%, DVDFab, CloneDVD etc.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Mocht je aan de slag gaan met CDBurnerXP (zie bericht #8): wees zéér alert tijdens het installeren. Dit programma wordt al eens aangeboden met gebundelde software die je beter kwijt dan rijk bent.

In voorkomend geval is het uitvinken van dit aanbod dan ook de boodschap !

57b1e81ee2df8-CDBurnerXP.JPG
 
Hallo, Bedankt allemaal voor Jullie hulp helaas kom ik er niet uit maar dat zal aan mij liggen (leek) zal een ander progamma moeten zoeken en dan hopen dat dat wel werkt nogmaals BEDANKT !!!!!!!
Peter
 
Klopt, maar die is helaas goed verstopt en de meeste mensen klikken dan ook op de eerste versie die ze tegenkomen: die met de ongewenste extra's ... :(
 
Vandaar ook mijn reactie met een link en informatie waar de setups zonder extra's te vinden zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan