Meerdere gmail accounts op een pagina op Edge

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paultje1965

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2016
Berichten
20
Ik ben vandaag eens begonnen met experimenteren met Edge, voorheen gebruikte ik meestal Chrome (of Firefox of Opera). Het vervelende van Edge is nu dat ik met geen mogelijkheid meerdere gmail accounts op een pagina kan krijgen zoals dat bij Chrome wel gaat. Ik hoef daar maar naar de favoriet 'gmail' te gaan en krijg een keurig lijstje met alle accounts. Ook alle bijbehorende wachtwoorden zijn opgeslagen. In Edge krijg ik telkens maar sign-in pagina en moet telkens de gebruikersnaam en wachtwoord inkloppen. Heel vervelend.

Natuurlijk kan ik de accounts in Outlook toevoegen maar ik ben niet zo kapot van de layout van de mails.
 
Laatst bewerkt:
Ehh, maar waarom dan niet gewoon Chrome blijven gebruiken?
Kan gewoon hoor onder windows 10
 
Chrome heb ik al maar ik had nogal goede dingen gelezen over Edge. Ook heb ik een fingerprint reader en het schijnt de Edge daarmee overweg kan. Nu gebruik ik dat ding alleen om in te loggen want Hello ondersteund die dingen. Verder vertrouw ik Microsoft iets meer dan Google. Voor niets gaat de zon op en Google zal toch ergens zijn geld mee verdienen.
 
En hoe dacht u dat MS zijn geld verdient als ze de upgrade naar Win10 gratis maakten en Edge gratis aanbieden?
U weet toch het gezegde: als in de ICT iets gratis is is de kans groot dat uzelf het product bent.

Als u waarde hecht aan uw privacy zou ik zowel edge als chrome niet gebruiken, maar bijv. Firefox of Qupzilla en daar dan ook nog eens een privacy-beschermings-addon als Ghostery in zetten.
Verder doet u er ook goed aan alle settings van Windows 10 eens door te lopen.
Lees hier: http://www.pcmweb.nl/nieuws/de-belangrijkste-privacy-instellingen-windows-10.html
een handig tooltje daarbij is dit: https://www.oo-software.com/en/shutup10
 
Nou ja, Microsoft geeft Edge niet gratis weg. Dat zit al in het OS wat je betaald. Ook is de update naar W10 niet gratis, je hebt voor W7 betaald. Mijn PC heeft trouwens nooit W7 gehad. Ik ben er mee eens dat een open-source browser beter is. Mijn favoriet was Opera maar daar kan ik niet alle pagina's meer mee openen. Zefde voor Chrome (in mindere mate).

Los daarvan: bedankt voor de privacy tips. Dat kan ik zeer waarderen. Ik ben eigenlijk Linux gebruiker en dat is daar wat beter voor elkaar. Het is alleen dat hardware betere ondersteuning heeft in Windows.

P.s. net even op de links gekeken. Foei Microsoft! Ik ben toch wel naief geweest.
In Chrome heb ik overigens een extensie: PrivacyBadger. Ik kan alleen maar hopen dat dit een beetje werkt.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik ook gelezen maar de berichten zijn nogal tegenstrijdig. Voor de een worden de instellingen terug gezet voor de ander niet. Vreemd!

Mijn probleem met alle Google accounts op een pagina mag als opgelost beschouwd worden. Ik heb alle accounts aan outlook toegevoegd. Nu maar wennen aan de afwijkende layout. Komt goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan