Bericht wordt niet gevonden in windows live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert Vervloet

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2008
Berichten
193
Besturingssysteem windows 10. Sommige emails worden niet gevonden als ik mijn emailprogramma open, ik krijg dan volgend bericht "De inhoud van dit bericht is niet gevonden" Kan iemand mij helpen?
MVG,

Robert Vervloet
 
Kan je deze e-mails openen via webmail of lukt het daar ook niet ?
 
Heb ik nog niet geprobeerd. Maar ik heb twee computers ( desktops ) waar dezelfde mails binnen komen, op de ene kan ik ze allemaal openen op de andere niet.
 
De naam is gast0205, niet Fokke.

Over welk soort account gaat het ? Eentje van je provider of een ander account zoals bijvoorbeeld gmail of hotmail ?
 
Daar worden inderdaad de correcte instellingen gegeven door Telenet zelf. ;)
 
Het is onmogelijk om die stappen uit te voeren, zonder het te kunnen afdrukken. Weet je hoe ik dat kan doen?
 
Het is onmogelijk om die stappen uit te voeren, zonder het te kunnen afdrukken. Weet je hoe ik dat kan doen?

Wat bedoel je? Heb je een slecht geheugen dat je de stappen niet onthouden kunt? Dan maar printen. Onder staat een knop printen. Overigens vind ik het vreemd dat je in de eerste post schrijft 'sommige' worden niet gevonden en later schrijf je, ik heb twee computers en op de ene kan ik ze allemaal openen en op de ander niet.

Staan die e-mails er nu wel of niet? Of bedoel je dat er e-mails staan die zich niet laten weergeven. De inhoud kan beschadigd zijn of er staan zaken van derden (bedrijven, organisaties) in en die leveren problemen op bij de weergave. Staat op die ene pc wel WLM als standaardprogramma voor het openen van e-mails. Kopieer eens zo'n e-mail in een map in Verkenner en kijk dan of die wel opent.
 
Waarom zou je dat moeten afdrukken als je scherm per scherm werkt ?
 
Sorry, de printknop had ik niet opgemerkt, daardoor werden enkel de 2 eerste pagina's afgedrukt. Op mijn leeftijd (83 ) kan ik inderdaad minder goed onthouden. gast0205, omdat ik nog altijd met één tabblad werk. De inhoud van sommige emails word inderdaad niet weergegeven. Nu ik alles heb kunnen afdrukken ga ik de instellingen van W L Mail controleren.
 
Je kunt ook kijken wat het verschil is tussen de instellingen van die twee pc's, immers je schrijft bij de één werkt alles wel normaal. Wat ik vaak doe is screenshots maken en dan deze even uitprinten, want bij een kleine fout, een spatie, verkeerd teken werkt de zaak al niet.
 
Nu ik alles heb kunnen afdrukken ga ik de instellingen van W L Mail controleren.
Als je dat gedaan hebt dan moet er wel een verschil zitten tussen de instellingen op de verschillende pc's.

m.a.w. Als je de instellingen van de website hebt geprint vergelijk ze dan eerst met iedere computer afzonderlijk dan zou het verschil al naar voren moeten komen.

Zie je dan geen verschil dan ga je op iedere pc naar de instellingen en maakt daar screenshots van en vergelijkt deze met de screenshots van instellingen op de andere pc.
 
senso, ik denk dat mijn wachtwoord van mijn Telenet login verkeerd was. Ik heb het juiste wachtwoord gevonden en ingevoerd en de mails kwamen binnen. Nu nog kijken of ik ze kan openen. Is voor straks.
 
OOK op mijn andere desktop kan ik sommige berichten niet lezen. er verschijnt: " bericht kan niet worden weergegeven ",juist de zelfde mededeling als op mijn andere desktop?
 
"'De inhoud van dit bericht is niet gevonden" en "bericht kan niet worden weergegeven" is niet dezelfde mededeling. Wat ik er over lees op internet is dat men er telkens zaken bijhaalt en niet tot oplossingen komt. Je kunt nog kiezen voor een logboekbestand maar waar deze staan staat er weer niet bij. Ga naar > Opties > Mail... > Geavanceerd > Onderhoud en onderaan staan logboekopties. Je zou ook kunnen kijken of aangevinkt staat database comprimeren want als de database wordt gecomprimeerd dan wordt deze tevens hersteld (zo staat het op internet).

Heb je nog een e-mail die niet kan worden weergeven gekopieerd naar een map in Verkenner en daar geopend zoals ik heb geschreven in post 12?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan