De map post 2016 kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden, IK gebruik win 10 en als email heb ik windows live mail.Ik zie nu dat ik de map van mijn post 2016 niet meer zie staan , De map 2015 zit er nog wel in,
Heeft iemand dit al eens meegemaakt (ik heb dit vorig jaar ook gehad met de map 2015)nooit meer terug gevonden.
Wat kan ik nog doen en heeft iemand een idee hoe dit kan gebeuren ,En zou ik de map nog ergens kunnen terughalen??
e de waele
 
Op de locatie waar jij hem stockeerde na het aanmaken ervan.
 
Kom er niet achter heb gekeken bij appdata\local\microsoft\wlm\ heb alles open gehad maar ook de map Post 2016 is nergens te vinden
 
Laatst bewerkt:
Deze piste al gevolgd ?

I went to WLM and clicked on VIEW then COMPACT VIEW (collapses all the folders listed and a green plus sign appears under them.) Click on the green plus and ALL folders even those missing from the list show up in the dialogue box. Put a checkmark beside all the folders you want and click OK. Now, when you click on Compact View once more all the folders should appear....They did for me.

Bron: Microsoft Community
 
Hallo e de waele. anders probeer dit.

Ga naar de map 'C:\\Documents and Settings\\<LOGINNAAM> \\Local Settings\\Application Data\\Microsoft\\Windows Live Mail' toe
(zie afbeelding). Op die plek vindt je alle mappen van Windows Live Mail.
Kijk maar eens in de submappen, want daar vind je dan weer allemaal losse EML-bestanden.
Welnu, die EML-bestanden zijn de E-mailberichten en die kun je gewoon van links naar rechts gooien.
Ga op zoek naar de verdwenen mappen. Wellicht in de 'Prullenbak'? Zet de EML-bestanden die je vind gewoon even apart.
Daarna, binnen Windows Live Mail, de mappen opnieuw aanmaken en de EML-bestanden weer terugzetten.
Probeer maar anders is het kwijt.

windows live mail.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb alle mappen open gehad en bekeken maar de map POST 2016 is verdwenen (hoe kan dit )
Dit is vorig jaar in2015 ook al eens gebeurd ook alles uit de map POST 2015 kwijt nu weer het zelfde Waar kan dat aan liggen ??
e de waele
 
Na de vorige keer maak je inmiddels toch wel regelmatig een backup van de post mappen (en zet ze op een ander medium/disk/usb)?
Toch?
Dan kun je de laatste backup terugzetten....
 
Je kent toch de kracht van de herhaling... ;) dat leer je op de basisschool al....:cool:
 
Klopt ... herhaling was vooral ook een middeltje om spreekwoorden te leren onthouden.
42.gif
 
Je leert al snel als newbie... was je soms het slimste jongetje van de klas.... ;)
 
Ja deze maak ik regelmatig maar het is nu net een maand geleden en ben ik dus wat kwijt wat ik niet wil.
Het is niet heel erg maar toch . Het meeste (7 maand ) staat op een ext schijf en heb ik nog.
Het is allemaal niet zo erg maar waar is deze map dan naar toe?? En waarom verdwijnt deze
e de waele
 
@ andre@home : newbie ≠ rookie ... smileys-mrgreen.gif

@ e de waele : kan je het verloren materiaal niet recupereren via je webmail ?

Windows Live Mail krijgt al sedert 2012 geen updates meer. Hou er naar de toekomst toe bovendien rekening mee dat er één en ander gewijzigd is bij de ondersteuning van Microsoft e-mailaccounts en dat je in voorkomend geval op zoek zal moeten gaan naar een alternatief mailprogramma of (beter nog) webbased zal moeten gaan werken : https://www.test-aankoop.be/hightec...-windows-live-mail-moeten-alternatief-zoeken/

Op de vragen waar de map naar toe is (ook niet te vinden via de zoekfunctie ?) en waarom ze verdwijnt moet ik helaas het antwoord schuldig blijven.
 
Laatst bewerkt:
Ga anders een met een rescue programma zoeken op de schijf, zoals Testdsik of GetDataBack (laatste niet gratis maar wel goed).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan