Tip?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Na talloze keren foto's en dierbare herinneringen kwijt te zijn geraakt, wil ik mijn huidige foto's, van laptop en facebook en youtube en smartphone behouden.
Ik neem aan dat Facebook en Youtube kanaal veilig is.
Heb dropbox maar die zit al snel vol.
Externe harde schijf voor documenten.
Vodafone cloud redt het ook bij lange niet. Bovendien kan ik goed overstappen naar een andere aanbieder.

Wat raden jullie aan? Liefst gratis en veel opslag. Ik wil de foto's van mijn smartphone EN camera/laptop erop kwijt.

Maak ook video's maar hoop dat deze op Youtube veilig staan en blijven??? Kosten nogal veel opslag anders.

Heel graag tips want ik zie door de bomen het bos niet meer...

Ik werk onder windows 8 dat wordt t.z.t 10.
 
Liefst gratis en veel opslag.
Voor niets gaat de zon op.

Dus ga eens op zoek naar een NAS of een grotere externe HDD waar je alles op kwijt kan. Maar vergeet niet dat je daar dan eigenlijk ook weer een back-up van moet maken.
Want als daar weer wat mee gebeurd (brand in je huis of wat dan ook), dan ben je evengoed alles kwijt.
 
Dank. NAS is wellicht goed plan. Ik wil daarin best investeren hoor. Alleen die online Dropbox etc met abonnementen daar heb ik het niet zo op. Of idd tweede externe HDD en dan maar hopen dat die niet crasht. Dat vind ik dan weer een voordeel bij on the cloud. Dat LIJKT veiliger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan