Helpmij.nl
Helpmij.nl
Helpmij.nl
Steun Helpmij.nl! Klik hier     Computerprobleem? Klik hier!

Weergeven resultaten 1 tot 8 van 8

Onderwerp: Oude installatie cd's: kan ik hier nog iets mee?

Vraag is opgelost

Question Oude installatie cd's: kan ik hier nog iets mee?

Hoi allen! Ik ben mijn huis aan het opruimen en dat vind ik best moeilijk. Zo ben ik een aantal installatie cd's tegengekomen die ik destijds "kreeg" bij de aanschaf van mijn pc (ik heb inmiddels een nieuwe pc overigens). Wat ik me afvroeg: kan ik nog iets met deze installatie cd's? Het gaat om betaalde software (CyberLink PowerDVD 5 // Nero Express 6.3 & InCD 4.2), dus wie weet kan ik ze installeren en dan gratis upgraden? Ik heb hier echt geen verstand van sorry, en heb al een uur tevergeefs lopen zoeken op internet naar een antwoord.

Waarschijnlijk kan iemand hier mij antwoord geven zonder daar heel veel moeite voor te doen?

Senior Member macguy's avatar
    TIP verkoop ze op marktplaats
    hulp nodig ? mvg macguy. de beste antivirus ben jezelf, leer voorzichtig te zijn waar je surft en wat je installeert.
    computerproblemen, daar is het forum voor.

https://nl.malwarebytes.com/
    http://www.superantispyware.com/

Tera Honourable Senior Member Quandor's avatar
    Inlijsten en boven de open haard hangen.
    Het spul is uit 2004 of zo, daar zal idd. een 'markt' voor zijn.
    Laatst aangepast door Quandor : 17 augustus 2016 om 19:52
    De afgelopen jaren hebben érg veel mensen een vraag gesteld omtrent een gecrashte harde schijf waarop belangrijke / dierbare bestanden stonden die nu 'weg' zijn. Zorg ervoor NIET tot die groep mensen te gaan behoren en maak dus regelmatig backups (in ieder geval 2 !!!) van je eigen belangrijke bestanden, liefst op externe harddisks, (of andere usb-devices) maar niet op CD's / DVD's = minder betrouwbaar!
    Mvg. Quandor

Installeren en gratis upgraden wordt sowieso niets. Met een beetje geluk willen ze ze nog bij de kringloopwinkel ?

Oké hartelijk dank jongens (en eventuele meisjes)!

Quote Origineel gepost door VisNobiscum Bekijk Bericht
    Het gaat om betaalde software (CyberLink PowerDVD 5 // Nero Express 6.3 & InCD 4.2), dus wie weet kan ik ze installeren en dan gratis upgraden? Ik heb hier echt geen verstand van sorry, en heb al een uur tevergeefs lopen zoeken op internet naar een antwoord.
    Je kunt ze inderdaad niet gratis upgraden. Voor een upgrade naar de laatste versie van PowerDVD betaal je nu €69,99:

http://www.cyberlink.com/store/power...ade_en_EU.html (selecteer in het vak "Upgrade from:" --> "versions 13 and below")

Voor Nero is dit minimaal €29,99 (mits je kunt upgraden vanaf Nero Express 6.3, wat mij niet duidelijk wordt op de site):

http://www.nero.com/nld/products/upg...r.php?vlang=nl

Ook jij bedankt, M4RC0. De cd'tjes liggen as we speak gezamenlijk op hun laatste rustplaats: de prullenbak.

Tera Honourable Senior Member Quandor's avatar
    Dat is idd. de lokatie die ik in bericht 3 wat diplomatiek probeerde te verwoorden
    De afgelopen jaren hebben érg veel mensen een vraag gesteld omtrent een gecrashte harde schijf waarop belangrijke / dierbare bestanden stonden die nu 'weg' zijn. Zorg ervoor NIET tot die groep mensen te gaan behoren en maak dus regelmatig backups (in ieder geval 2 !!!) van je eigen belangrijke bestanden, liefst op externe harddisks, (of andere usb-devices) maar niet op CD's / DVD's = minder betrouwbaar!
    Mvg. Quandor

9. Dit topic is automatisch gesloten omdat er sinds vier maanden niet meer op gereageerd is.

Indien gewenst kan de topicstarter een verzoek tot heropening indienen.

Berichtenregels

• U mag geen nieuwe vragen starten.
  • U mag niet reageren op berichten.
  • U mag geen bijlagen versturen.
  • U mag uw berichten niet bewerken.
  •  
Helpmij.nl
Helpmij.nl

Helpmij.nl en business

Partners
Sponsoren
Aanbiedingen