Oude installatie cd's: kan ik hier nog iets mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

VisNobiscum

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2013
Berichten
5
Hoi allen! Ik ben mijn huis aan het opruimen en dat vind ik best moeilijk. Zo ben ik een aantal installatie cd's tegengekomen die ik destijds "kreeg" bij de aanschaf van mijn pc (ik heb inmiddels een nieuwe pc overigens). Wat ik me afvroeg: kan ik nog iets met deze installatie cd's? Het gaat om betaalde software (CyberLink PowerDVD 5 // Nero Express 6.3 & InCD 4.2), dus wie weet kan ik ze installeren en dan gratis upgraden? Ik heb hier echt geen verstand van sorry, en heb al een uur tevergeefs lopen zoeken op internet naar een antwoord.

Waarschijnlijk kan iemand hier mij antwoord geven zonder daar heel veel moeite voor te doen? :)
 
Inlijsten en boven de open haard hangen.
Het spul is uit 2004 of zo, daar zal idd. een 'markt' voor zijn. :cool:
 
Laatst bewerkt:
Installeren en gratis upgraden wordt sowieso niets. Met een beetje geluk willen ze ze nog bij de kringloopwinkel ?
 
Het gaat om betaalde software (CyberLink PowerDVD 5 // Nero Express 6.3 & InCD 4.2), dus wie weet kan ik ze installeren en dan gratis upgraden? Ik heb hier echt geen verstand van sorry, en heb al een uur tevergeefs lopen zoeken op internet naar een antwoord.

Je kunt ze inderdaad niet gratis upgraden. Voor een upgrade naar de laatste versie van PowerDVD betaal je nu €69,99:

http://www.cyberlink.com/store/powerdvd-ultra/upgrade_en_EU.html (selecteer in het vak "Upgrade from:" --> "versions 13 and below")

Voor Nero is dit minimaal €29,99 (mits je kunt upgraden vanaf Nero Express 6.3, wat mij niet duidelijk wordt op de site):

http://www.nero.com/nld/products/upgrade-center.php?vlang=nl
 
Ook jij bedankt, M4RC0. De cd'tjes liggen as we speak gezamenlijk op hun laatste rustplaats: de prullenbak.
 
Dat is idd. de lokatie die ik in bericht 3 wat diplomatiek probeerde te verwoorden ;) :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan