Partitie met Easeus master 7 prof

Status
Niet open voor verdere reacties.
Drivers zijn te downloaden van de web site van de maker/leverancier van de laptop.
Qua partitie grootte bepaalt meestal de tool waarmee de restore gedaan wordt wat de grootte wordt.
De ervaring heeft nu wel geleerd heel voorzichtig te zijn met het veranderen van partities enzo :-(

Okay. Hartelijk bedankt. Ik ga proberen.
 
Drivers zijn te downloaden van de web site van de maker/leverancier van de laptop.
Qua partitie grootte bepaalt meestal de tool waarmee de restore gedaan wordt wat de grootte wordt.
De ervaring heeft nu wel geleerd heel voorzichtig te zijn met het veranderen van partities enzo :-(

Hi ik heb mijn windows partitie terug gezet zoals ik een image had gemaakt. En.........ik heb windows terug en draait weer normaal.
Echter ik heb een cd schijf in de dvd rom gestopt en die wil er nu niet meer uit. Ik heb geen knopje bij de gleuf, normaal gaat het via 2 knopjes op het toetsenbord nl. de fn en delete knopjes tegelijk. De Samsung NP 700Z7C-S01 Of via de verkenner uitwerpen. Ik heb al een programma eject geinstalleerd maar zonder resultaat. Ook met de laptop op zijn kant houden en de fn en delete knop indrukken helpt niet. Had ik op google gevonden.
Ik zal gelijk een nieuw topic voor dit probleem openen.
 
Ik vrees dat de dvd-unit kapot is.
Zit er niet een minuscuul gaatje onder of naast het klepje van het dvd-station waar een paperclip in gestopt kan worden?
Dat is om een kapotte dvd-speler toch nog open te krijgen. Een paperclip recht buigen en dan stevig maar beheerst in dat gaatje duwen.. Dan zou de lade open moeten gaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan