Goedenavond,
In bijgaand bestand tref je drie tabellen aan.
De vraag is met behulp van welke vba-code het mogelijk is om:
1. door als gebruiker de maand in te vullen in cel D20 van tab Factuur
2. voor alle cliënten uit tab "cliëntgegevens" een factuur op te stellen met cliëntspecifieke gegevens(zie: voorbeeld)
3. en deze facturen, stuk voor stuk op te slaan als .pdf-bestand(naamcliënt_maand_jaar.pdf)
4. en vervolgens per factuur een nieuwe e-mail aan te maken met MsOutlook met de pdf als bijlage en onderwerpregel: Factuur naam cliënt maand jaar
5. De gebruiker moet uiteindelijk nog wel zelf op de verzendknop klikken om de e-mail te versturen.
Ik ben benieuwd naar j(ulli)e reactie!
In bijgaand bestand tref je drie tabellen aan.
De vraag is met behulp van welke vba-code het mogelijk is om:
1. door als gebruiker de maand in te vullen in cel D20 van tab Factuur
2. voor alle cliënten uit tab "cliëntgegevens" een factuur op te stellen met cliëntspecifieke gegevens(zie: voorbeeld)
3. en deze facturen, stuk voor stuk op te slaan als .pdf-bestand(naamcliënt_maand_jaar.pdf)
4. en vervolgens per factuur een nieuwe e-mail aan te maken met MsOutlook met de pdf als bijlage en onderwerpregel: Factuur naam cliënt maand jaar
5. De gebruiker moet uiteindelijk nog wel zelf op de verzendknop klikken om de e-mail te versturen.
Ik ben benieuwd naar j(ulli)e reactie!