Cortana wil niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Berichten
524
Beste lezers,

Wilde het programma Cortina installeren, maar hij gaf aan dat toestel (Samsung Galaxy S6) niet werd herkend.

Heb op het Net gezocht en er werd steeds over een 'kritieke fout' gesproken aangaan de 'startmenu' en anti-virus programma Avast. Ik heb Avira die door mijn PC-hersteller werd aangeraden en geïnstalleerd. Dit had overigens niets met de installatie van het programma te maken.

Hoe kan ik hier uit komen?

Met dank voor een eventuele reactie, Marc
 
Probeer het programma eens te installeren, met je virusscanner volledig uitgeschakeld. Hoe je dat doet, lees je hier.
 
Hoi,
laagvlieger zei:
Wilde het programma Cortina installeren, maar hij gaf aan dat toestel (Samsung Galaxy S6) niet werd herkend.
Als je Cortana bedoelt en het gaat over de installatie op een Samsung S6 zal ik je vraag naar een subforum v.d. telefoniesectie verplaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bericht, manamana,

Las, je link naar Computer Totaal dat er inderdaad nog geen app voor Android is, alleen voor de PC (Windows 10) Windows 8.1, zal nu wel geüpdatet zijn en IOS. Dan houdt het wel een beetje op. Klopt ook wel want toen ik bij Google Play keek zag ik idd geen app. Het artikel is van augustus 2015, maar ze zijn blijkbaar nog niet zo opgeschoten met de androidapp.

Marc
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je bericht Venga. Ja, ik zag het, jammer dan. Moeten we nog langer wachten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan