punkbuster service niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jojajuji

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
527
als ik mijn browser opstart krijg ik onmiddellijk een pop up voor allerlei onaardige dingen.
ik zie in mijn apps punkbuster service staan. dit ken ik niet en ik kan dit ook niet
verwijderen. ik denk dat dit een virus is oid. iemand een idee hoe ik hier af kom.
gr. peter
 
Punkbuster is normaal gesproken, zoals pcfreak1997 al schreef, een anti-cheat programma dat soms vereist is (of mee-geïnstalleerd wordt) bij games.

Laten we nog even Punkbuster niet als schuldige aangeven, en eerst het volgende doen (in deze volgorde):
a. Draai Junkware Removal Tool
b. Draai AdwCleaner. Na opstarten klikken op Scan en zodra dat klaar is, klikken op Clean. De pc wordt daarna geherstart, dus sluit alvast alles af en sla daarbij op wat nog opgeslagen moet worden. Na herstart opent de log van AdwCleaner, zodat je kunt zien wat er is weggehaald.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
de vervelende pop up is nu weg na adwcleaner en de removel tool gebruikt te hebben.
Alleen kan ik punbuster nog steeds niet verwijderen? Ik weet ook niet hoe ik er aan kom.
 
Graag gedaan m.b.t. het verwijderen van adware/reclame in je webbrowsers.

M.b.t. Punkbuster: Al gekeken in appwiz.cpl (oftewel: in "Programma's toevoegen en verwijderen") of je daar (ergens) Punkbuster genoemd ziet? En zo ja, kun je 'm dan ook verwijderen aldaar?

Tijs.
 
Tijs je bent geweldig. op deze wijze ging het als een speer.
Hartelijk bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan