automatische verwijzing naar pagina waarvandaan verzonden wordt

Status
Niet open voor verdere reacties.

anne7

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 aug 2016
Berichten
3
Graag wil ik in het SUBJECT van een mailto html code een verwijzing naar de pagina waarvandaan deze wordt verzonden. Dat bijvoorbeeld de titel van het product van betreffende pagina meekomt in de mail.
<a class="button" href="mailto:xxxx@xxxx.nl?SUBJECT=<HIER DUS EEN AUTOMATISCHE KOPPELING NAAR PAGINA WAARVANDAAN BERICHT KOMT">Vraag offerte aan</a>. In welk deel van deze code zet ik trouwens de body teksten? Alvast zeer bedankt!
 
Hoe genereer je de pagina dan? Als je een CMS of direct PHP gebruikt kun je het via tags toevoegen aan de gegenereerde pagina.
HTML:
<a href="mailto:?subject=pagina&body=bodytext">send</a>
 
Dank je wel! Toevoegen van bodytext is nu duidelijk!! Het andere deel snap ik helaas niet. Het gaat erom dat ik in de onderwerpregel van het emailbericht (SUBJECT) automatisch de tekst wil laten verschijnen van de pagina waarop deze code staat. De tekst zou in dit geval de productnaam van de pagina (betreft woocommerce shop) zijn.
 
Ik neem aan dat je dan een template aanpast van woocommerce? in dat template zou je (als het goed is) via PHP de mailto adresbalk aan kunnen passen. Helaas heb ik geen ervaring met deze specifieke wordpress plugin en weet ik niet hoe templates geladen worden.
 
Ik ga de oplossing dus in woocommerce zoeken! In ieder geval veel dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan