Problemen Hotmail account / Exchange Mapje '' Synchronisatieproblemen ''

Status
Niet open voor verdere reacties.

hot12345

Gebruiker
Lid geworden
17 feb 2015
Berichten
26
Hallo leden,

Heb namelijk aantal problemen met mijn Hotmail account.
Mail is ingesteld op mijn telefoon (IPhone), waarbij als ik een Hotmail account instel, worden al mijn zelfgemaakte mappen op volgorde.. Waarbij het mapje '' Ongewenst '' ook onderaan zich bevindt.
Terwijl als ik inlog op outlook.com/Hotmail.com dan worden alle belangrijke mappen zoals '' Postvak in, Ongewenst, Concepten '' netjes bovenaan gesorteerd.
Is hier een fix? zodat de map '' ongewenst'' op mijn telefoon niet onderaan zich bevindt bij de letter '' O ''.
Voorheen was dit map op de iPhone automatisch genoemd naar '' Reclame '' die nu opeens '' ongewenst '' heet.

Zou iemand weten waarom dat zo is?

2de probleem is nu dat ik mijn mappen '' Synchronisatieproblemen '' erbij heb, kan hem niet verwijderen, toch wil ik er vanaf.
Is dat mogelijk?

Heb foto erbij geplakt om aan te geven wat ik precies bedoel. Zoals je zit is mapje '' Ongewenst, Postvak UIT '' helemaal onderaan. Waarbij ook de synchronisatieproblemen mappen zich ook voordoet.



Hoor het graag,

[smallIMG]https://www.mupload.nl/img/yvccdftppmxaz.jpg[/smallIMG]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is maar een tip: Misschien moet het wel de Exchange server van outlook zijn. Ik werk zelf niet met deze protocollen. Wacht ook op andere helpers.
 
Het is maar een tip: Misschien moet het wel de Exchange server van outlook zijn. Ik werk zelf niet met deze protocollen. Wacht ook op andere helpers.

Vreemd, hoe kan ik dat verwijderen? als ik een nieuw email adress maak heeft deze niet. Kan deze mappen ook niet verwijderen.
 
Beste hot12345,

Als u een groot plaatje upload is het handig de smallimg tag te gebruiken i.p.v de img tag :)
Dit doet u door in de tekst de [ img ] te veranderen met [ smallimg ]

Ik heb dit nu voor u gedaan bij de eerste post :)
 
Goedemiddag,

Wist ik niet, werkt dit bij elke forum? Want het is wel handig idd^^.

Jammer genoeg is mijn probleem nog steeds niet opgelost.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Niet bij elk forum gelden dezelfde tags, helpmij maakt gebruik van vBulletin en daar zitten heel wat tags in.
Al kun je deze tags uitbreiden / beheren zoals je dat zelf maar wilt, hangt dus allemaal van het betreffende forum af :)

m.b.t uw vraag kan ik helaas weinig uitkomst bieden :) Ik werk niet met hotmail.
 
Beste hot12345,

Als u een groot plaatje upload is het handig de smallimg tag te gebruiken i.p.v de img tag :)
Dit doet u door in de tekst de [ img ] te veranderen met [ smallimg ]

Ik heb dit nu voor u gedaan bij de eerste post :)

ps. Het is nog heel groot hoor! ;)

probleem is dat Microsoft is gestopt met het supporten van Windows Live Mail in combinatie met Hotmail. Dit is een beslissing van Microsoft,daar kan jij verder niets aan veranderen. Je wordt nu min of meer verplicht om de nieuwe mail tool van Windows 10 te gebruiken en dat werkt idd niet samen.

Misschien toch een ander e-mailprogramma gebruiken ;)
 
Ik wil zeggen dat Windows Live Mail nog wel gewoon werkt in in windows 10. Anders zouden misschien tienduizenden mensen in eens niet meer met dit programma kunnen werken.

Outlook en hotmail (hotmail bestaat niet meer) zijn inderdaad andere programma's. Je kunt nog wel gewoon inloggen met je hotmail adres en je wachtwoord bij outlook.

bij www.outlook.com

Ik heb zelf ook Windows Live mail er opstaan in windows 10
 
Laatst bewerkt:
ps. Het is nog heel groot hoor! ;)

probleem is dat Microsoft is gestopt met het supporten van Windows Live Mail in combinatie met Hotmail. Dit is een beslissing van Microsoft,daar kan jij verder niets aan veranderen. Je wordt nu min of meer verplicht om de nieuwe mail tool van Windows 10 te gebruiken en dat werkt idd niet samen.

Misschien toch een ander e-mailprogramma gebruiken ;)

Hierbij gaat het niet om Windows Live Mail client, maar op de iOS.
Het gaat erom om die mappen structuur zoals boven in de afbeelding weergegeven wordt.

Als ik een nieuw account aanmaak met @hotmail.com (wat nog steeds kan) en vervolgens log ik daarmee op mijn telefoon in, dan zie ik de mappen zoals op de afbeelding '' Synchronisatieproblemen , conflicten, lokale fouten '' er niet tussen staan. En dit is op een nieuw aangemaakt @hotmail.com account.

Daarnaast is '' Ongewenste email '' map ook op volgorde, eerst was dit gezien als '' Reclame '' en stond bovenaan de lijst samen met '' Postvak in '' .

Wat is precies de map '' Synchronisatieproblemen '' map, en hoe krijg ik dat weg?



Ik wil zeggen dat Windows Live Mail nog wel gewoon werkt in in windows 10. Anders zouden misschien tienduizenden mensen in eens niet meer met dit programma kunnen werken.

Outlook en hotmail (hotmail bestaat niet meer) zijn inderdaad andere programma's. Je kunt nog wel gewoon inloggen met je hotmail adres en je wachtwoord bij outlook.

bij www.outlook.com

Ik heb zelf ook Windows Live mail er opstaan in windows 10

Het gaat niet om Windows Live Mail. Dit gaat om de mail op de iOS.
 
Laatst bewerkt:
Kun je mappen niet slepen en of hernoenen met de rechtmuisknop. (Knop Command)Zo gaat dat bij windows. Ik heb geen IOS
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan