verzenden screenshots

Status
Niet open voor verdere reacties.

rooie60

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Berichten
26
Sinds n maand verstuurd mijn chello.nl géén screenshots meer? ik krijg dan te lezen in het oppuppende venstertje 'Kan het bericht niet verzenden,omdat het niet in kleinere delen kan worden opgeslitst' ????
Nadat ik mijn screenshots genomen heb krijg ik venster zodat ik het kan doorsturen,ging altijd goed,nu krijg ik dit,ik heb niets veranderd.

Nu ga ik maar naar mijn gmail en verstuur vanaf daar (ik laat alle screenshots op mijn pc in n map opslaan) haal het dan uit die map en dan verstuurt hij het wel???ook via incredimail verstuurd hij het??? Ik snap ook die hele ppupzin niet...opsplitsen? het is n jpg. bestand was eerst bmp maar dat was te groot.
 
Probeer eens eerst 1 screenshot te maken. Zet die ene eens op het bureaublad en stuur die dan naar jezelf. Probeer eens.

Anders een ander mapje maken met een andere naam en daar 1 screenshot inzetten. Kun je ook eens proberen.

Kun je wel gewoon verder mail verzenden.?? Zo maar wat ideeen.......
 
Probeer eens eerst 1 screenshot te maken. Zet die ene eens op het bureaublad en stuur die dan naar jezelf. Probeer eens.

Anders een ander mapje maken met een andere naam en daar 1 screenshot inzetten. Kun je ook eens proberen.

Kun je wel gewoon verder mail verzenden.?? Zo maar wat ideeen.......
Ja tekst is geen probleem,of n link.ik heb best redelijk veel kennis van n pc,onderhield de pc van man en zoon ook.Maar dit is mij vreemd......
En tuurlijk heb ik dat al lang geprobeerd wat je voorstelt,al meerdere keren.
 
Haha natuurlijk....... Leuk.:d

Dan dit proberen. Staat dat bericht in het postvak uit. Dan rechtsklik erop en verwijder het.
Eventueel kun je ook eerst naar het menu Bestand - Ga daar eens even offline werken en dus het spontane verzenden onderbreken. Daarna weer terug naar het oude.
 
Haha natuurlijk....... Leuk.:d

Dan dit proberen. Staat dat bericht in het postvak uit. Dan rechtsklik erop en verwijder het.
Eventueel kun je ook eerst naar het menu Bestand - Ga daar eens even offline werken en dus het spontane verzenden onderbreken. Daarna weer terug naar het oude.

Eén van de eerste dingen die ik al probeerde.....naar postvak uit en verwijderen en opnieuw proberen,maar als je eenmaal dat scherm krijgt kan je het wel 10 x proberen......het gaat de deur niet uit,ook dat andere (offline) al gedaan......niets helpt.Ík Verstuur voortaan wel....screenshots en foto's via gmail of incredimail,ben ik van dat gezeur af......want zo onderhand krijg ik er n sik van................................en dat staat niet bij n vrouw..... Bedankt iig voor de moeite.
 
Maar dat is niet in orde. :confused: Loop je instellingen nog een na. En rechtermuisknop op de knip geven. Hoe groot is dat bestand dan eigenlijk. Zou maar een paar kb moeten zijn.

Scan je computer maar eens grondig. Want dit kan niet.
 
Maar dat is niet in orde. :confused: Loop je instellingen nog een na. En rechtermuisknop op de knip geven. Hoe groot is dat bestand dan eigenlijk. Zou maar een paar kb moeten zijn.

Scan je computer maar eens grondig. Want dit kan niet.

laptop (vaste aansluiting) is aan alle kanten gescand wat eigenlijk niet hoeft want hij wordt 'bewaakt'door n comp winkel....ik scan tóch regelmatig omdat ik n pietje precies ben,geen rommel zit erop,geen malware/adaware.......virus,zit ook geen onzin op. Het enige wat niet lukt is n screenshot tussen de 200-300 kb (zei ik eerder al) of meerdere fotos en die fotos zijn geen reuze fotos van 1 of 2 MB waarmee je met je muis van onder naar boven moet scrollen (waar ik zelf de pokkehekel aan heb),maar sommige mensen nog steeds doen!! maar 300-600 KB en dan zelfs per 2 lukt niet........maar ik geef op zei ik al.bedankt,ik verstuur dat soort dingen wel via gmail. Hoopte alleen dat het n kwestie was van n vinkje weghalen of aanvinken bij opties .......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan