koppeling tijdens presentatie updaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

vraagje1234567

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2016
Berichten
12
Hey,

Ik ben bezig met het maken van een kassa systeem voor een jeugdbeweging, nu is het mijn bedoeling om te laten tonen aan de andere mensen hoeveel ze oeten betalen en wat ze besteld hebben. dit is gelukt maar dan heb ik een ander probleem. ik toon dit op een 2e scherm en hiervoor heb ik dus een link gemaakt in PPT met het excel werkblad. alles werkt perfect, alles past automatisch aan totdat ik het test als ik de presentatie opstart. dan update hij niet meer. dus mijn vraag is. Kan je die powerpoint slide (koppeling met excel) constant laten updaten zonder je de presentatie moet sluiten?

hopelijk kan je me helpen!
 
Het is eigenlijk heel eenvoudig, in een excel document zal constant iets veranderen dat gelinkt is aan de PPT. maar vanaf je de PPT presentatie start veranderd het getal niet meer bij de ppt. dus in excel staat bijvoorbeeld 1, dan open je de ppt en laat de presentatie lopen, vervolgens verander je het getal 1 op excel naar 2 maar dan veranderd het niet mee in de PPT presentatie enkel als de presentatie gestopt is veranderd het terug mee.
 
Met een paar eenvoudige voorbeeldbestandjes (.pp?s en .xls?) wordt je sneller en beter geholpen.
Er zijn verschillende manieren om excel aan powerpoint te koppelen, we moeten kunnen zien welke manier jij gebruikt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan