welke CPU fan / heatsink moet ik hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pat01

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
40
Hallo allemaal,

ik heb een HP Pavillion P6130NL waarvan de plastic behuizing van de CPU koeler is afgebroken, ik heb dus een nieuwe nodig. Nou kan ik alleen met geen mogelijkheid uitvogelen welke ik nodig zou hebben. HP heeft geen telefonische helpdesk dus die kan ik het niet vragen, enige wat ik wel weet is:
- er staat een artikelnummer op de fan 1322-006D0H2 en producent is amatech(.com) maar die website bestaat niet meer. Als je op het artikel nummer googelt kom je uiteindelijk ook bij een ander artikelnummer uit namelijk 5187-8413. Ben ook HP 1322-006D0H2 Heatsink Cooler (AMA or AVC) tegengekomen als beschrijving.
- de huidige fan zit geschroefd en zou praktisch zijn als de nieuwe fan dat ook is, wil niet het moederbord eruit halen om iets anders te monteren
- Ik heb een 775 socket
- ik heb een IPIEL-LA3 (Eureka3) moederbord

Wie kan me tips geven over welke fans/heatsink ik erin kan zetten, dan kan ik gaan googlen waar ik die het beste kan bestellen.

Bedankt!
 
Elke koeler uit deze lijst kan er op, je moet alleen de diepte van de kast opmeten zodat je geen koeler koopt die te hoog is, dan past je zij-paneel niet meer op de kast..
 
Elke koeler uit deze lijst kan er op, je moet alleen de diepte van de kast opmeten zodat je geen koeler koopt die te hoog is, dan past je zij-paneel niet meer op de kast..

Dank voor je bericht, maar het probleem zit hem er eigenlijk in dat ik er eentje nodig heb die ik in de bestaande schroefgaten kan schroeven. In de lijst kom ik er met name tegen die van die plastic soor doordruk gevallen hebben, hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, en dan moet ik volgens mij het moederbord eruit halen om de bevestigingsplaat te monteren?

Heb je nog een beetje meer hulp?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan