raar videobeeld in Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
Berichten
5.477
sinds update van chrome naar versie 53 spelen alle online video's af in 2 kleuren ( paars en groen )
In opera, internet explorer en firefox is alles normaal.
Iemand een oplossing ?

video.JPG
 
Heb net mijn chrome naar 53 gebracht, nergens last van.
Misschien een pluginnetje dat niet lekker werkt? Even de Chrome instellingen resetten?

schip.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dan denk ik dat je weinig anders rest dan Chrome even in zijn geheel te verwijderen, Ccleaner daarna loze registersleutels te laten verwijderen en vervolgens na een nieuwe computeropstrart, Cgrome opnieuw te installeren.
 
strax ff tijd, zal dat eens proberen ... dat was ook mijn idee, maar ik hoopte op een makkelijkere oplossing !
 
Ik zou ergens tussen de 6 en 12 jaar terug moeten gaan zoeken in mijn eigen gestartte berichten (als dat al kan op de Helpmij en dan nog wordt dat een 'hell of a job') , maar ik heb één keer een identiek 'kleurenspectrum' op mijn scherm gekregen bij SOMMIGE beelden (filmpjes). De oorzaak bleek toen in mijn Nvidiasoftware te zitten. Ik ben er nooit achter gekomen wat de oorzaak was, (ik had namelijk niet aan de software geklungeld), maar mogelijk was toen een update van 'iets' verantwoordelijk voor de veranderde instelling in het configuratiepanel van Nvidia.
Het ging om het één of andere 'schuifje' in de controlconsole van Nvidia die ik moest veranderen.
 
wat wel raar is, op youtube is alles ok !
eergisteren is er een flashplayer update geweest, mss zit het em daar ...
mijn videokaart is er eentje van msi
 
Nu raak ik ietwat verward : waar speelde je dat filmpje dan op / mee af? Je schrijft namelijk dat met Youtube alles oké is, maar youtube is toch browseronafhanelijk, m.a.w. dat draait onder alle browsers. Voor zover ik mij kan herinneren 'werkt' Chrome niet met flash, maar met eigen (?) geïntegreerde softeware.

Het zoeken, door mij genoemd in bericht 7, viel toch wel mee, ik heb dat bericht waar ik het over had gevonden. Kijk naar bericht 25 in dit topic ( Klik ) en dan met name naar de 2 plaatjes aan het eind van posting 25. Ik had soms, (dus niet in alle programma's) dus ook van die 'vreemde' kleuren. De oplossing die voor mij werkte staat ook in die 2 plaatjes.............. ;)
 
Laatst bewerkt:
Nu raak ik ietwat verward : waar speelde je dat filmpje dan op / mee af? Je schrijft namelijk dat met Youtube alles oké is, maar youtube is toch browseronafhanelijk, m.a.w. dat draait onder alle browsers. Voor zover ik mij kan herinneren 'werkt' Chrome niet met flash, maar met eigen (?) geïntegreerde softeware.

het waren filmpjes op facebook en op de site van enkele kranten ...
Alvast dank voor de hulp, ga nu terug aan het werk, zal erna eens doorlezen.
 
en nu werkt alles weer normaal, zonder updates ( staan manueel ) of andere handeling :D

thx gast0225, je tips zullen nog wel eens van pas komen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan