LG monitor gaat om de paar seconden op zwart!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aventador771

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 aug 2015
Berichten
4
Hallo allemaal,

Ik heb nu al ongeveer een jaar lang de LG 27mp77hm monitor. Het was tot laatst gewoon nog een top monitor. Op mijn monitor heb ik een hdmi aangesloten zitten die naar mijn home cinema set gaat en daar zitten weer mijn ps4 en pc in. Als ik mijn ps4 selecteer werkt alles prima (min dat ik al sinds het begin een dunne roze streep zie aan de zijkant maar het oplossen van dat heb ik al opgegeven). Maar als ik switch naar mijn pc die ik laatst gebouwd heb gaat het niet echt goed. Soms doet die het wel even maar soms besluit mijn LG monitor om op zwart te gaan en elke keer als die dan weer terug is, zie ik hdmi-1 aan de rechter bovenkant staan alsof de monitor steeds switcht van poorten. Al heel veel geprobeerd het op te lossen maar ik kom er maar niet uit :(. Heel irritant als je zit te gamen of een video aan het kijken bent :p Hopelijk weet iemand mogelijk een oplossing en ik laat nog wel even verdere informatie achter over welke apparaten ik heb hier beneden:

Home cinema set: LG HX553

Pc (zelf gebouwd):

-I5 6600 3.3GHz
-Evga GTX 1070 8gb
-Gigabyte GA-B150-HD3P
-2x4gb DDR4 2133
-Cooler Master Hyper 212X
-be quiet 550W PSU
-Kingston 128gb ssd
-Wat andere harde schijven.
-NZXT h440 black
 
Laatst bewerkt:
De kans bestaat dat dit wordt veroorzaakt door het HDMI-CEC signaal.
Dit zit, als ik mij goed herinner op pin 13 van de HDMI-kabel. Je zou eens kunnen proberen deze te isoleren, wellicht is het probleem daarmee opgelost..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan