Acer tablet iconia one 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elders die naam invoeren (al is het maar in het kladblok o.i.d.) en vervolgens kiezen voor het maken van een kopie -pas op dat je geen spatie(s) meekopieert- (naar het 'werkgeheugen'), dan naar het scherm waar je je accountgegevens in moet vullen en daar kiezen voor 'plakken'?

Iemand die meeleest een ander goed plan? Het risico bestaat dat ik (wij) momenteel aan tunnelvisiedenken bezig is / zijn en dat het probleem dus compleet elders ligt en niets te maken heeft met de accountgegevensinvoer, alleen IK kan zo snel even niets anders bedenken.
 
Laatst bewerkt:
dat ga ik vanmiddag zeker proberen!!!! U hoort het van mij. Heel hartelijk bedankt!!
 
Enige dat ik nog kan bedenken is dat je een virusscanner (app) hebt draaien, die ervoor zorgt dat er geen verbinding mag worden gemaakt (al lijkt mij dit redelijk onwaarschijnlijk).
 
is niet gelukt, ik ga binnenkort wel even naar een ziggowinkel of zo. Hartelijk bedankt voor het geduld. Gr. ria
 
Succes en laat svp even weten wat de oorzaak was, daar kunnen we met zijn allen wat van leren.
 
Om één of andere reden staan er in bericht #8 nog twee onbeantwoorde vragen te blinken. :)
 
Lol. dat lukt gewoon op de pc is het antwoord van 8. en dat ging ook op de laptop. volgende week ga ik naar de ziggowinkel, het is nu te warm, is niet in de buurt en dan laat ik weten hoe het gegaan is. Gr. Ria
 
Opmerkelijk is het feit dat het vanop de tablet ook niet via webmail lukt, dat meldde je in bericht #7.

Naar aanleiding daarvan stelde ik deze vraag in bericht #8:

Krijg je een bepaalde melding ? Zo ja, welke ?

Ik herinnerde je - helaas zonder succes - in bericht #27 aan deze onbeantwoorde vraag.

En ?
 
Ik word al maar nieuwsgieriger naar wat de uiteindelijke oorzaak blijkt te zijn (geweest)........
 
Aangezien het via de (op de PC en de laptop overigens normaal werkende) webmail ook niet lukt denk ik dat de oorzaak moet gezocht worden bij een onbewust foutieve invoer via het Android schermtoetsenbord.
 
Hetgeen ook mijn vermoeden was / is (o.a. bericht 21).
 
Laatst bewerkt:
Klopt, in die richting zocht ik het ook ... vandaar de vraag naar een eventuele ontvangen melding in bericht #8 en een testje met de webmail op een PC.

Alleen blijkt die vraag niet zo makkelijk te beantwoorden te zijn ... :rolleyes:
 
@riafaasse : misschien 'klinkt' het doordrammerig, maar aangezien het online ook niet lukt en je 't daarnaast ook niet in de accountinvoer voor elkaar krijgt, adviseer ik je om eens een derde (een familielid?) de volledige accountinvoer te laten doen. Misschien maak je idd. onbewust steeds weer dezelfde invoerfout, zeker op de plek / plekken waar je de invoer niet kunt zien doordat er sterretjes verschijnen (?) (Androidtoetsenbordprobleempje?) als je het via de officiële accountinvoer probeert. Wellicht dat een 'derde' die fout niet maakt?
Nee heb je en het scheelt mogelijk ook een ritje naar de Ziggowinkel?

Reden voor toch weer deze gedachtengang is jouw bericht dat het ook met telefonische Ziggohelp niet lukte. Kennelijk zijn alle accountsgegevens die je gebruikt oké, anders had die Ziggo medewerker je wel op een fout geattendeerd.
 
Laatst bewerkt:
Opmerkelijk is het feit dat het vanop de tablet ook niet via webmail lukt, dat meldde je in bericht #7.

Naar aanleiding daarvan stelde ik deze vraag in bericht #8:



Ik herinnerde je - helaas zonder succes - in bericht #27 aan deze onbeantwoorde vraag.

En ?

ik heb ergens geantwoord dat ik alleen maar krijg te zien, dat er geen verbinding gemaakt kan worden.
 
Eventjes terug op een rijtje zetten :

- in bericht #7 meld je dat inloggen via je browser met de webmail ook niet lukt

- naar aanleiding van die feedback heb ik je in bericht #8 gevraagd of je een bepaalde melding krijgt en zo ja: welke ?

Die vraag werd nergens beantwoord.
 
ben er inmiddels achter dat ik een exchange email moet invullen, maar moet nog uitzoeken hoe daar de instellingen van zijn. gr. ria
 
hallo , heb inmiddels begrepen, dat ik een exchange emailadres heb en volgens acer ondersteunt de provider dit niet . krijg het dan ook niet voor elkaar. Gr. Ria faasse
 
Oh, Oké dan................... als dat door een 'deskundig' persoon wordt gemeld, maar wat ik mij daarbij afvraag is het volgende : ben je dan tegelijk met de aanschaf van de Acer van provider veranderd of anders gevraagd : hoe ging / gaat dat dan op je smartphone (want dat zou dan dezelfde provider moeten zijn als je niet overgestapt bent en daar werkt het -kennelijk- wel?).
Ik begrijp het 'verhaal' niet helemaal.

exchange.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan