Acer tablet iconia one 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

riafaasse

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2008
Berichten
288
Hallo,

Heb tablet gekocht, maar het lukt niet om mijn ziggo account te installeren, krijg geen verbinding. heb Ziggo aan de lijn gehad, maar ook zij weten het niet. Wie kan mij helpen? Gr. Ria
 
heb ziggo zelfs aan de lijn gehad, maar ook zij begrijpen niet waarom er geen verbinding komt.
 
Heb je alle stappen uitgevoerd ? Kwamen er foutmeldingen ?
 
nee, krijg alleen steeds dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Ik heb volgens ziggo alles goed ingevoerd. het gekke is. mijn gmail account en hotmailaccount doen het wel.
 
Lukt het vanop een PC via de webmail, dus met de link uit bericht #6 ?

Krijg je een bepaalde melding ? Zo ja, welke ?
 
@riafaasse : wat ik nog niet heb gelezen is hoe / waar / binnen welk programma je je Ziggo account wil activeren.
Omdat je gewoon internetverbinding hebt lijkt het probleem (mij) vrij simpel :
1. het programma waarbinnen je je Ziggo account wil activeren 'vraagt' nog om een extra vinkje / poortinstelling o.i.d. of
2. je maakt toch een typefoutje met bijvoorbeeldje een . (puntje) bij het invoeren van bepaalde serverinstellingen (denk ook aan hoofdletters / kleine letters bij de invoer vvan je wachtwoord).
 
was allemaal goed getypt. het het ook samen met ziggomedewerker gedaan, gewoon via nieuwe account toevoegen gedaan. Gr. Ria
 
Nou weet ik nog niet binnen welk programma je dat account probeert te activeren. (Vraag stond in de eerste regel van mijn bericht.............)

Anders gezegd :
was allemaal goed getypt. het het ook samen met ziggomedewerker gedaan, gewoon via nieuwe account toevoegen gedaan. Gr. Ria
Ja, dat snap ik nu, maar binnen welk programma doe je dat?

Misschien gebruik ik een ouderwetse kreet (programma), laat ik het met een nieuwere kreet proberen : binnen welke App wil je dat account configureren?
 
Laatst bewerkt:
binnen de app van gmailaccount, daar heb ik ook mijn hotmailaccount toegevoegd. heb geen andere emailapps op de tablet staan.
 
Denk even met mij mee :

je hebt internet, dus er is verbinding. Ziggo heeft ongetwijfeld je mailaccount gecheckt toen je om advies vroeg, dus ik neem aan dat er met je account niets mis is.
Dan kan het bijna niet anders of er is een andere poort nodig, andere 'soort' account (ja / nee imap), een extra puntje bij de servers (of juist niet) o.i.d.

Daar alles qua verbinding goed werkt, kan ik je helaas niet verder helpen.
Is er een andere machine in je buurt waar je je account eens kunt testen. Stel dat het daar wel lukt, dan zou je die instellingen eens moeten vergelijken.
 
heb laptop en desktop, daar werkt het prima, daarom dacht ik dat het misschien aan de tablet lag. Dan ga ik verder zoeken. heel erg bedankt voor je antwoorden. Gr. Ria
 
Dank svp nog een keer met mij mee:
je hébt internet, dus de wifi adapter werkt keurig netjes.
Wat rest is het aanmaken van een account en daar gaat het mis.
Ik kan mij weinig dingen voorstellen (behoudens eerder genoemde, poortjes, puntjes, hoofdletters etc. etc.) waardoor het dan niet zou lukken.
Feit dat er iemand van Ziggo heeft meegeholpen is wat mij betreft nog geen garantie dat alles goed is ingevoerd.

Heb je ook nog andere mailaccounbts (bijv. van Microsoft?) zo ja, hoe verloopt dat dan?
 
mijn gmailaccount en hotmailaccount lopen prima. heb het net nog even geprobeerd met puntjes achter bv. de poort. dan krijg ik een ander toetsenbord, waar ik de punt niet kan invoeren. Dus dat schoot ook niet op. Wat een getob. Meestal ben ik zo klaar met alles.
 
Ik heb zelf ook ooit een keer iets dergelijks meegemaakt. Ondanks het feit dat ik dacht (tot wel 3x toe) dat ik alles goed had ingevoerd, bleek dat ik het puntje tussen smtp en de providernaam telkens maar weer vergat en in 2 van de drie gevallen een @ daarvoor typte.

Daarom misschien nog een keer helemaal opnieuw proberen:
pak de 'brief' met inloggegevens van Ziggo erbij en voer alles nog een keer in. Maak vooral ook de juiste keuze bij de start v.w.b. het soort account : imap / pop / anders.
Weet je trouwens zeker dat je de . van het schermtoetsenbord hebt gebruikt i.p.v. de , op het schermtoetsenbord?
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg bij regel waar ik de poort in moet vullen ineens ander toetsenbord, met rechts de cijfers en links de tekens, maar die tekens werken niet, dus dat moet ik nog even uitzoeken. Denk dat je gelijk hebt, zal heel klein foutje zijn, maar ja, heb het nog niet gevonden :)
 
Als er één of meerdere hoofdletters in je wachtwoord zitten.......? Soms is het trikkie v.w.b. het inschakelen / uitschakelen van de hoofdlettertoets op het onscreenscherm van een tablet en aangezien je ww middels ******* wordt weergegeven........?
 
nee wachtwoord klopt, maar er staat bij ziggo achter de server en de poort een . maar die werkt niet als ik die wil intikken en de handleiding op de site van acer kom ik ook niet echt ver mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan