tekstvak PP2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
Ik heb een vraag over PP2007 Ik wil op dias van fofots een datum zetten Ik doe het nu als volgt: tekstvak maken >datum in vullen> op de goede plaats zetten> opslaan.
als ik dan kijk staan de datums op de foto. Als ik later fotos/dias wil toevoegen dan zijn de datums verdwenen op de fotos ??
Als ik dan kijk bij diasorteerder dan staan de datums op een lege dia geheel achteraan wat doe ik verkeerd ??
e de waele
 
Hallo goeden avond leuk je weer eens te horen Ik heb een probleem met mijn fotos Ik wil deze inppzetten het zijn fotos van mijn telefoon (geen datum op de foto) fotos van mijn sony toestel (wel datum op de foto)
weer fotos van een andere telefoon (geen datum op de foto maar wel te achterhalen op het dia nummer) En nog fotos van een andere canon camera (ook niet op de foto)
Dus ik heb heel wat uit te zoeken Ik ga je antwoord eens uitproberen straks alvast weer heel veel dank
e de waele
 
Ah, oke. Hoi. Zet ze allemaal in een mapke en probeer het maar. Succes.
 
Hallo
Ik heb het geprobeerd maar dit is toch wel heel bewerkelijk en ik moet er nog al wat doen.
Maar met een tekstveld te slepen en daar de datum in te zetten is maar tikken alleen als je ook maar 1 foto aan het album toevoegt dan is de datum op de foto weg.
vreemd toch (dan staat de datum op een lege pagina achteraan als je kijkt bij de sorteer pagina
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan